اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

خوش خبر:برای هر ورود و خروج از دهکده باید تست بدهیم

  • کد خبر: ۷۵۵۹۶
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
خوش خبر:برای هر ورود و خروج از دهکده باید تست بدهیم
سرپرست و پزشک تیم ملی والیبال توانستند در سالن برگزاری مسابقه با ونزوئلا حاضر شوند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در فاصله چند ساعت به برگزاری دیدار ایران و لهستان در رشته والیبال المپیک توکیو، خبری عجیبی از توکیو مخابره شد و آنهم قرنطینه شدن دو عضو تیم ملی والیبال بود.
تیم ملی والیبال با اولین گروه کاروان ۲۶ تیرماه به توکیو پرواز کرد. با اینکه آن‌ها با دو تست منفی قبل از پرواز به فرودگاه ناریتا وارد شدند و با جواب منفی تست هم اجازه خروج گرفتند و حتی تست‌های ۶ روز گذشته آن‌ها منفی بوده، اما با تصمیم مسئولان برگزاری بازی‌ها، به دلیل اینکه در پرواز دوحه به توکیو تست یک نفر مسافر در چند ردیف آنطرف‌تر در هواپیما مثبت اعلام شده، امیر خوش خبر و سیامک افروزی سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال را در اتاق هایشان در حالت انتظار قرار دادند و آن‌ها نتوانستند در بازی مقابل لهستان در سالن حاضر شوند.
اما این دو در بازی برابر ونزوئلا اجازه ورود به سالن را پیدا کردند، اما باز هم نتوانستند روی نیمکت و کنار بازیکنان باشند.
امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در این باره گفت: متاسفانه در پرواز ما به توکیو تست کرونای یک نفر مثبت درآمد و برای همین هم تمام کسانی که صندلی شان به آن مسافر نزدیک بود را در اتاق‌های شان قرنطینه کردند. ما با تست پی سی آر به سالن آمدیم و بعدازظهر هم باید دوباره تست بدهیم. در واقع برای هر ورود و خروج باید تست بدهیم و اگر منفی باشد می‌توانیم داخل و خارج شویم.
او در ادامه گفت: به هر حال قوانین ژاپن است و ما باید به آن احترام بگذاریم. ما داخل سالن شدیم، اما هنوز اجازه حضور در روی نیمکت را نداریم و سیامک افروزی پزشک تیم هم نتوانست روی نیمکت بنشیند..

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->