نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مابه‌التفاوت حقوق فروردین و وام بازنشستگان کی پرداخت می‌شود؟ (۴ مرداد ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۵۵۹۷
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
  • ۲
مابه‌التفاوت حقوق فروردین و وام بازنشستگان کی پرداخت می‌شود؟ (۴ مرداد ۱۴۰۰)
بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) از عدم پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان کارگری انتقاد کرد و گفت: همه امید ما این بود که این مبالغ را با حقوق تیرماه واریز کنند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و انتظار بازنشستگان طولانی شد.

وی افزود: تامین ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان عظیم تامین اجتماعی گویا خیلی دشوار است که هنوز بعد از چند ماه نتوانسته‌اند مابه‌التفاوت‌ها را بپردازند.

ایزدان در پاسخ به این سوال که چطور مطرح می‌شود منابع همسان‌سازی برای سه سال تامین شده؛ می‌گوید: به نظر می‌رسد فعلا در حد حرف است و پولی در بساط نیست. اگر منابع متناسب‌سازی برای سه سال تامین شده چرا دو هزار میلیارد تومان ندارند که متناسب‌سازی یک ماه را به بازنشستگان بپردازند.

مساله بعدی پرداخت وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان است که به تعویق افتاده، ایزدان می‌گوید: قرار بوده اول تا سوم مردادماه، وام بازنشستگانی که در کانون‌ها ثبت نام کرده‌اند واریز شود، ولی تا این لحظه (ظهر چهارم مرداد) هنوز خبری از واریز نیست.

وی ضمن انتقاد از این تاخیر می‌گوید: بهتر است واریزی‌ها را سر موقع و براساس آنچه وعده می‌دهند انجام دهند تا بازنشستگان بیش از این دلسرد و ناامید نشوند. هفت میلیون تومان، مبلغ ارزشمند و مناسبی نیست، اما بازنشستگانِ کم درآمد برای همین پول ناچیز هم برنامه ریزی کرده‌اند و باید سر موقع پرداخت شود.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
باسلام واحترام .ما هرنظری دهیم یا سوالی بپرسیم به نظرات وسوال پرسیدن مااهمیتی داده نمیشود صرفا مینویسم تا سواد ما نم نکشد .جناب علی دهقان کیا نماینده محترم ما در کانون تامین اجتماعی چرا مطالبات ما بازنسشتگان سایر سطوح که قربانی اشتباه فجیج سیستم وبهتر گفت کاربران بیسواد تامین اجتماعی شده ایم بعد ازگذشت ۵ ماه تاکنون مارا چشم انتطار دریافت پیام واریز مابلتفاوت اضافه حقوق قرار داده.امیداست امروز یافرداقبل ۱۰مردادناامیدی مابازنشستگان سایر سطوه تامین اجتماعی به امیدواری تبدیل شود .والسلام علی من اتبع الهدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
وقت گل گل نی نی نی وقت گل نی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->