ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند! تاریخ عرضه ناتینگ فون (3a) لایت مشخص شد + مشخصات و قیمت تصویب آیین‌نامه فضای مجازی خراسان رضوی با تأکید بر چابک‌سازی قوانین و ارتقای سواد دیجیتال دانشمندان روشی کاملاً جدید برای نگهداری مواد غذایی در یخچال اختراع کردند احتمال افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، بعد از گران‌شدن چیپ‌های حافظه
سرخط خبرها

۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتال

  • کد خبر: ۷۵۶۴۵
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتال
یکی از ابزار‌های مهم برای ما بازاریابان دیجیتال افزونه‌های مرورگر کروم است. در این یادداشت با ۶ افزونه مهم و کاربردی برای بازاریابان دیجیتال آشنا می‌شویم
عماد پورشهریاری | شهرآرانیوز - هر تخصصی بدون استفاده از ابزار ناکارآمد و پیچیده است. نمونه‌اش دندان‌پزشکی. اگر ترس شدید از دندان‌پزشکی یا دنتوفوبیا داشته باشید و برای رفع آن به روان‌شناس مراجعه کنید به شما گوشزد می‌شود که دندان‌پزشکی بیشتر علم استفاده از ابزار است تا پزشکی. سایر کسب وکار‌ها هم به ابزار مناسب وابسته هستند. کار‌ها و حرفه‌هایی مانند خلبانی، هواشناسی، مهندسی معدن و البته بازاریابی دیجیتال به‌شدت به ابزار نیاز دارند. یکی از ابزار‌های مهم برای ما بازاریابان دیجیتال افزونه‌های مرورگر کروم است. در این یادداشت با ۶ افزونه مهم و کاربردی برای بازاریابان دیجیتال آشنا می‌شویم.



۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتالSimilarweb

جایگاه وب‌سایت شما و رقبا یکی از مهم‌ترین معیار‌های بازاریابی دیجیتال است. مشهورترین مرجع برای تعیین این جایگاه و رتبه وب‌سایت Alexa است. با این حال، الکسا که در مالکیت غول فناوری، آمازون، است، آمار نادرست کم ارائه نمی‌دهد. کارشناسان سئو به‌خوبی می‌دانند که آمار‌های الکسا را می‌توان به‌راحتی جابه‌جا کرد یا با پرداخت مبلغی پول جایگاه خود را ارتقا داد.
 
مهم‌ترین رقیب الکسا SimilarWeb است، ابزاری قدرتمندتر و بسیار دقیق‌تر از الکسا. برای اینکه این ۲ ابزار را با هم مقایسه کنید می‌توانید اطلاعات گوگل آنالیتیکس وب‌سایت خود را با آن‌ها مقایسه کنید. برای نمونه، آمار‌های وب‌سایت شهرآرانیوز با آمار‌های SimilarWeb هم‌خوانی بیشتری دارد. شهرآرانیوز در الکسا جزو ۵۰۰ سایت برتر ایران است، اما در SimilarWeb رتبه‌ای زیر ۲۰۰ دارد.


 

۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتالPocket

وقتی مطلبی در فضای مجازی می‌بینید که دوست دارید در آینده دوباره به سراغش بروید آن را در جیبتان (پاکت) بگذارید. این ارزشی است که وب‌سایت پاکت ارائه می‌دهد. با اضافه کردن این افزونه، به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانید هر مطلبی را که در لحظه فرصت خواندن آن را ندارید ذخیره کنید.

البته مرورگر کروم هم ابزار‌هایی برای این کار دارد، اما پاکت راهکار به‌شدت قدرتمندتری است، به‌ویژه به این دلیل که در همه وسایل الکترونیک شما همسان‌سازی می‌شود. اگر از این افزونه استفاده کردید حتما یک نظام برچسب‌گذاری هم برای خود تعریف کنید تا بعد بتوانید خیلی سریع آن‌ها را پیدا کنید.


 

۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتالKeywords Everywhere

این ابزار باز هم به طور تخصصی برای کارشناسان سئو و مدیران بازاریابی محتوایی کاربرد دارد. با اضافه کردن این ابزار به کروم خود، هر چیزی که گوگل می‌کنید برای شما تحلیل می‌شود.

هر عبارتی که جست‌وجو کنید، Keywords Everywhere عبارت‌های جست‌وجوشده مشابه را هم نمایش می‌دهد که البته تفاوت چندانی با پیشنهاد‌های گوگل ندارد. نکته کاربردی اطلاعاتی است که این ابزار در همان فهرست نتایج گوگل در اختیار ما قرار می‌دهد، اطلاعاتی مانند اعتبار دامنه، اسپم‌اسکور، تعداد بک‌لینک‌ها و موارد مشابه. مواردی مثل ترند عبارت گوگل‌شده در طول سال‌ها هم از دیگر امکانات این افزونه است.




۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتالAwesome Screenshot

ذخیره کردن بخشی یا همه آن چیزی که در صفحه نمایشگر خود می‌بینید یک اتفاق روزانه و پرتکرار برای بازاریابان دیجیتال است. ابزار‌های مختلفی هم برای این کار وجود دارد که حتی به صورت پیش‌فرض در ویندوز شما قرار گرفته است. اما ذخیره کردن یک صفحه کامل یا ضبط ویدئویی از مرورگر خود کاری است که Awesome Screenshot می‌تواند با بالاترین کیفیت انجام دهد.

امکانات افزونه در زمینه عکس کاملا ایده‌آل است، اما در ضبط ویدئو در نسخه‌های رایگان با محدودیتی پنج‌دقیقه‌ای روبه‌رو خواهید شد.


۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتالWindows Resizer

تغییر سایز مرورگر دلایل مختلفی دارد. از همه مهم‌تر زمانی است که قرار است ریسپانسیو بودن یک وب‌سایت را در سایز‌های مختلف بررسی کنید. این افزونه همان‌طور که از نامش پیداست همین کار را انجام می‌دهد. کاربرد دوم این افزونه در مواقعی است که می‌خواهید یک ویدئو از روی مرورگر خود بسازید. مثلا قصد دارید ویدئو‌هایی آموزشی در یک سایز خاص تعریف کنید. این افزونه این امکان را به شما می‌دهد تا مرورگر خود را به سایز دلخواه تغییر دهید و سپس از روی آن ضبط را انجام دهید.

این قابلیت‌ها در ابزار‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد، اما آن چیزی که Windows Resizer را متفاوت می‌کند سادگی و هدایت‌پذیری این افزونه است.



 

۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتالOne Click Extensions Manager

تعداد افزونه‌های هر کاربر به تناسب فعالیت‌هایش منحصر به خود او خواهد بود. این افزونه‌ها ممکن است گاهی به اندازه‌ای زیاد و متنوع شوند که برای مدیریت و حتی پیدا کردن آن‌ها به افزونه متفاوتی نیاز داشته باشید! از طرفی اگر بخواهید همه افزونه‌های کاربردی خود را در کروم خود نمایش دهید، یک آشفتگی بصری نامطلوب برای خود ایجاد کرده‌اید. One Click Extensions Manager وظیفه‌اش مدیریت افزونه‌ها در یک افزونه واحد است.



افزونه بیشتر، خطرپذیری بیشتر

ما به ابزار‌ها نیاز داریم، افزونه‌ها هم ابزار‌هایی کاربردی هستند، اما همین افزونه‌های کم‌حجم و ساده می‌توانند اطلاعات ما را سرقت کنند به‌ویژه به این دلیل که هر اتفاقی در مرورگر شما رخ می‌دهد ممکن است از سوی یک افزونه رصد و ذخیره شود.
 
به همین دلیل، کارشناس‌های امنیت پیشنهاد می‌کنند تا جای امکان تعداد افزونه‌ها را کم کنید. علاوه بر این، با دقت به دسترسی‌هایی که از شما گرفته می‌شود توجه کنید. هم‌چنین از افزونه‌هایی که نام و نشان خاصی ندارند یا تعداد کاربران کمی دارند استفاده نکنید. از همه مهم‌تر، اگر کروم هنگام نصب افزونه هشدار امنیتی مطرح می‌کند، حتما آن را جدی بگیرید.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->