افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

پیش‌فروش «ایران خودرو» با عرضه ۵ محصول امروز ۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شد + بخشنامه و لینک ثبت نام

  • کد خبر: ۷۵۷۷۳
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
  • ۷
پیش‌فروش «ایران خودرو» با عرضه ۵ محصول امروز ۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شد + بخشنامه و لینک ثبت نام
گروه صنعتی ایران‌خودرو پنجمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جاری را از امروز (چهارشنبه) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم آغاز کرده و این بار به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۹ مرداد ماه) به اجرا می‌گذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجمین مرحله پیش‌فروش حداکثر یکساله محصولات ایران‌خودرو در سال جاری در حالی اجرا می‌شود که ثبت‌نام مرحله قبلی حدودا دو هفته پیش (۲۰ تیرماه) با عرضه پنج محصول برگزار شد.

اکنون این خودروساز در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک را از امروز چهارشنبه) آغاز کرده و به مدت چهار روز به اجرا می‌گذارد. موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مردادماه سال ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان تعیین شده است.

لازم به یادآوری است که متقاضیان، پیش از قرعه‌کشی و تعیین برندگان این مرحله از پیش‌فروش، واریز وجهی نخواهند داشت. به تازگی نیز این گروه صنعتی، اطلاعیه‌ای را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و آگاهی بخشی به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو صادر کرد که ضمن آن به مشتریان و متقاضیان خودرو نسبت به روش‌های متنوع و جدید کلاهبرداری در بازار خودرو هشدار داد.

در پنجمین مرحله از پیش‌فروش حداکثر یکساله محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ نیز همچون روال همه طرح‌های فروش خودروسازان، مشتریان نهایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام (پایان روز شنبه/ ۹ مرداد ماه) به طریق قرعه کشی در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی تعیین خواهند شد. فهرست منتخبان حداکثر سه روز پس از مراسم پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود و برندگان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو پرداخت کنند.

بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی‌الحساب توسط افراد منتخب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد. همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد.

طبق روال، شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، ثبت‌نام همزمان در دو شرکت مذکور، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود، کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد و گارانتی خودرو نیز پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود. ضمن اینکه در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح از امروز چهارشنبه ششم مردادماه تا پایان روز شنبه نهم مردادماه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

 

همچنین لازم به ذکر است که :

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
چیز دیگه تولید نمیکنه ایران خودرو؟
برای کی اصلا دارین تولید میکنین این خودروهارو با این قیمت ها!؟

یه پلاس اضافه کردین به اسم خودروهایی که همون بدنه و موتور و شاسی دارن ولی قیمت ها رو 3 برابر کردین، ما به همون تولیدات قدیمی راضی هستیم
واردات نشه که حمایت شه از تولید داخل، تولید داخل هم که این جوری به خورد مردم میدین..
چه گرفتاری شدیم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
نظر ندارن
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
1
برید خجالت بکشید
Mehdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
تا زمانی که رقابت در خودرو سازی نباشه محصولات تولید داخل رشد نمیکنن ببینید همین الان ما چقد با خودرو سازی دنیا فاصله دتریم مرزهای کشور بستن میگن یا پیاده برو یا ماشین اشقالی ما تولید میکنیم بخرید با هر قیمتی ما کفتیم اگه خودروسازی کشور رقابتی میشد تمام مشکلات حل میشد خودرو سازان مجبور بودن برن دنبال تکنولوژی و به روز کردن محصولات نه تکرار همیشگی محصولات!!!
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
نظری ندارم
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
سایپا
سیدحسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
سلام اخه چه نظری جز خندیدن وگریستن براین زندگی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->