حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

شریف: خودم دوست داشتم در تیم ملی بزرگ‌سال باشم

  • کد خبر: ۷۵۷۸
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
شریف: خودم دوست داشتم در تیم ملی بزرگ‌سال باشم
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، مربی تیم ملی فوتسال بزرگ‌سالان شد

مژده رنگیان - فاطمه شریف روز گذشته با اعلام فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی بزرگ‌سالان برگزیده شد. سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در حالی به عنوان دستیار شهناز یاری در تیم ملی فوتسال انتخاب شد که نامزد سرمربیگری تیم ملی جوانان هم بود. این اتفاق در حالی افتاد که لیگ برتر فوتسال بانوان به هفته یازدهم خود رسیده؛ اما مشهدی‌ها تنها در ۹ هفته به‌مصاف حریفان خود رفته‌اند. آخرین بازی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته هشتم مقابل پالایش نفت آبادان برگزار شد و بعد از آن یک هفته قرعه استراحت داشت و هفته پیش نیز باوجود سفر به تهران، تیم ستارگان ورامین در زمین حاضر نشد.


تیم ملی بزرگ‌سال را ترجیح دادم
فاطمه شریف درباره انتخابش به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: عصر دیروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نهایت مصوب شد بنده در تیم ملی بزرگ‌سالان در کنار خانم یاری باشم. وی ادامه داد: البته من برای تصدی پست سرمربیگری تیم جوانان هم مطرح شدم، اما خودم تمایل داشتم در تیم بزرگ‌سال باشم؛ چراکه قبلا در تیم جوانان کار کرده‌ام. سرمربی تیم هیئت فوتبال بانوان درباره تداخل وظایف باشگاهی و ملی‌اش نیز گفت:فکر نکنم مشکلی پیش بیاید، چرا که لیگ در اسفند ماه تمام می‌شود و بعد از آن اردو‌های تیم ملی برگزار خواهد شد.

بازی لغو نمی‌شود
فاطمه شریف با اشاره به برگزاری دیدار روز جمعه ۳ آبان، گفت: با توجه به جلساتی که برگزار شد، این تصمیم اتخاذ شد که در روز جمعه مسابقات بانوان برگزار شود؛ به‌این‌صورت که بازی فوتسال از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سالن بهشتی برگزار می‌شود و پس از آن دیدار هندبال تیم استان در همین سالن تا ساعت ۱۵ پیگیری می‌شود و بلافاصله با اتمام مسابقات، سالن در اختیار زائران پیاده حضرت‌رضا (ع) قرار خواهد گرفت.
او درباره وضعیت تیمش در هفته‌های نخست و شرایطی که پیش آمده است، تصریح کرد: ۲۱ روز دوری از فضای مسابقات برای یک تیم لیگ‌برتری اتفاق خوبی نیست. متأسفانه بازیکانم هفته‌هاست که از شرایط مسابقه دور بوده‌اند و این درحالی است که حریفان و رقیبان ما همگی در حال بازی هستند و آمادگی خود را حفظ کرده‌اند و قطعا شرایط بهتری در بازی‌های پیش‌رو خواهند داشت.

ضرر‌های روحی از بازی با ستارگان
شریف ادامه داد: بازی هفته گذشته بیشتر از بحث مالی، ضرر روحی و روانی به بازیکنان ما زد. ما برای بازی با ستارگان ورامین راهی تهران شدیم و این درحالی بود که روز‌های قبل مسئولان و سرمربی تیم تأکید داشتند که دیدار هفته دهم حتما برگزار می‌شود. روز قبل از بازی ۴ بار محل برگزاری در شهر‌های ورامین و شهر ری و قرچک تغییر کرد و در این جابه‌جایی‌ها خیلی اذیت شدیم و درنهایت ساعت ۸:۳۰ شب قبل از بازی اعلام کردند بازی لغو شده است؛ اما باید در روز بازی در سالن شهرری باشید.
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این سفر علاوه بر ضرر دوازده‌میلیونی که برای باشگاه به‌همراه داشت، تبعات دیگری نیز داشت. بچه‌های ما از بازی دور ماندند، خسارت روحی و روانی دیدند، خستگی زیادی برای ما به‌همراه داشت و ازسوی‌دیگر پیش‌بینی می‌کردیم تعداد گل‌های بیشتری به این تیم خواهیم زد؛ ولی فقط نتیجه ۳ بر ۰ برای ما به ثبت رسید.
شریف درباره اینکه آیا نتایج کسب‌شده مقابل ستارگان ورامین پس از کناره‌گیری از جدول حذف می‌شود، اظهار کرد: براساس آیین‌نامه فدراسیون، اگر تیمی در بیش از نصف بازی‌های نیم‌فصل حضور داشته باشد و سپس از لیگ حذف شود، امتیازات حفظ می‌شوند و به تیم‌هایی که با این تیم حذف‌شده دیدار نداشته‌اند، نتیجه ۳ بر ۰ اضافه می‌شود. باوجود‌این فدراسیون باید شرایطی ایجاد کند تا تیم‌ها به این راحتی نتوانند از مسابقات کناره‌گیری کنند.

بازی‌های خانگی بیشتر در نیم‌فصل دوم
او با اشاره به شرایط حریف خود در هفته یازدهم گفت: پارس‌آرا شیراز تیمی خوب، اما غیرقابل پیش‌بینی است و تابه‌حال مقابل تیم‌های مدعی توانسته است نتایج سینوسی کسب کند که گاهی خیلی خوب بوده است. این نوسانی‌بودن باعث می‌شود تا ما حریف را دست‌کم نگیریم و بازیکنان با جدیت برای کسب پیروزی به میدان بروند.
سرمربی جوان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی همچنین با اشاره به بازی‌های باقی‌مانده از نیم‌فصل اول تصریح کرد: در ۳ بازی باقی‌مانده کار آسانی نداریم و هیچ تیمی ازپیش‌باخته نیست. پس از پارس‌آرا باید خارج از خانه به‌مصاف شهروند ساری برویم و در آخرین بازی نیم‌فصل در مشهد از تیم خوب رهیاب‌گستر میزبانی کنیم. در این نیم‌فصل بازی‌های خارج‌از‌خانه ما بیشتر بود و خوشبختانه در دور برگشت میزبانی‌های بیشتری داشتیم.

پارس‌آرا در حسرت گل‌های بیشتر
تیم پارس‌آرا، یکی از ۲ تیم شیرازی لیگ است که درحال‌حاضر با ۹ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است و دیگرتیم همشهری آن‌ها پویندگان شیراز در رده هشتم قرار دارد. پارس‌آرا ۳ پیروزی و ۷ شکست را در کارنامه دارد و در بازی‌های خود گاهی بیشتر از انتظار ظاهر شده و نتایج مطلوبی کسب کرده و گاهی در یک بازی تا ۱۲ گل هم دریافت کرده است. با نگاهی به آمار و ارقام جدول، پارس‌آرا به‌عنوان ضعیف‌ترین خط حمله شناخته می‌شود که تنها توانسته است در ۱۰ بازی اخیر، ۱۲ گل به ثمر برساند. ازسوی‌دیگر ۴۶ گل خورده، آن‌ها را در رده سوم بدترین خط دفاع‌های لیگ قرار داده است و با این اوصاف باید شاهد دیدار پرگلی در روز جمعه باشیم؛ به‌ویژه که سارا شیربیگی به‌دنبال تثبیت جایگاه خود در رده اول گل‌زنان لیگ است. مشهدی‌ها درحال‌حاضر با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و ۶ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. تیم مشهده با ۴۲ گل زده سومین خط آتش قدرتمند لیگ را برعهده دارد.

شانس مشهدی‌ها برای ارتقای یک‌پله‌ای
در این هفته سایپا با ملی حفاری دیدار حساسی دارد که نتیجه آن باعث تغییر رده مشهدی‌ها خواهد شد. درصورتی‌که شاگردان شریف پیروز بازی خانگی شوند و سایپا بتواند در تهران ملی حفاری را شکست دهد، تیم هیئت فوتبال خراسان و ملی حفاری هم‌امتیاز می‌شوند؛ اما به‌دلیل تفاضل بهتر، تیم مشهد به رده سوم صعود خواهد کرد و جای اهوازی‌ها را خواهد گرفت. از دیگردیدار‌های مهم این هفته می‌توان به بازی دختران کویر مس با پویندگان شیراز و نیز مس رفسنجان در مقابل رهیاب‌گستر اشاره کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->