نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

پیراهن مربی سابق پدیده مشهد ۱۳ هزار یورو فروخته شد

  • کد خبر: ۷۵۹۱
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
پیراهن مربی سابق پدیده مشهد ۱۳ هزار یورو فروخته شد
توماس هسلر، هافبک توانمند پیشین آلمان و مربی آلمانی سابق تیم فوتبال پدیده مشهد، موفق شد برنامه‌ای که برای فروش پیراهن ورزشی‌اش داشت، انجام دهد و مبلغ حاصل شده را به امور خیریه اختصاص دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، این چهره ۲ هفته قبل تصمیم گرفت پیراهنی که در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ به تن داشت و با آن قهرمانی مسابقات را با تیم ملی آلمان جشن گرفت، برای حراج اختصاص دهد تا از رقمی که بابت فروش حاصل می‌شود، به سازمان «لبخند کودکان» برای کمک به امور کودکان اختصاص دهد.
وی بعد از ۲ هفته به این هدف رسید، زیرا طبق اعلام روزنامه آبند‌سایتونگ، آن را به مبلغ ۱۳۰۹۹ یورو فروخت.
سازمان لبخند کودکان اکنون با دریافت این رقم تلاش می‌کند به کودکانی که دچار مشکلات پزشکی هستند، کمک کند.
تیم آلمان در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ با تک گل آندرئاس برمه از روی نقطه پنالتی بر آرژانتین غلبه کرد و قهرمان شد.
هسلر در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در تیم پدیده مشهد به عنوان کمک مربی فعالیت کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->