نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

لحظه‌شماری رئال مادرید برای استقبال از امباپه

  • کد خبر: ۷۵۹۹۹
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
لحظه‌شماری رئال مادرید برای استقبال از امباپه
انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال هرروز جدی‌تر می‌شود و حالا در سانتیاگو برنابئو همه منتظر ورود امباپه هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئال تمام برنامه‌های نقل‌و‌انتقالات تابستانی‌اش را برای جذب کیلیان امباپه چیده است. نشریه «مارکا» در گزارشی در‌همین‌باره نوشت حالا شمارش معکوس آغاز شده است. در‌واقع ۲ ساعت کنار هم قرار گرفته و این شمارش معکوس را انجام می‌دهند؛ اولی برای تعداد روز‌های باقی‌مانده تا پایان قرارداد امباپه و دیگری تاریخ پایان پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در فوتبال اسپانیا که یکم سپتامبر (۱۰‌شهریور) است.

 

اگر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بخواهد کنترل اوضاع را در دست بگیرد و امباپه را با مبلغی هنگفت بفروشد، تاریخ دوم هم برای آن‌ها مهم خواهد بود؛ چرا‌که تابستان آینده با ستاره‌شان قراردادی نخواهد داشت و او به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری که به احتمال فراوان رئال‌مادرید است، خواهد شد. از ژانویه ۲۰۲۲ هم تمامی باشگاه‌های خواهان امباپه می‌توانند به‌طور‌قانونی مستقیما با خود او مذاکره کنند و برایش پیش‌قرارداد بنویسند. این باعث خواهد شد پی‌اس‌جی به‌طور‌کامل از روند انتقال امباپه خارج شود.


رئال بی‌خیال امباپه نمی‌شود

باشگاه رئال‌مادرید سال‌هاست که رویکردش درباره ارتباط با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن روشن بوده است. آن‌ها هرگز سعی نخواهند کرد که غول‌های فرانسوی را درگیر مشکل جدایی امباپه کنند. باوجود اینکه آن‌ها از جذب امباپه منصرف نشده‌اند، ناصر‌الخلیفی موضع شدیدی قبل از یورو‌۲۰۲۰ درباره این بازیکن گرفت. او به نشریه «اکیپ» گفت: من واضع می‌گویم، امباپه در پاریس می‌ماند. ما هرگز او را نمی‌فروشیم و او هم هرگز به‌صورت رایگان جدا نخواهد شد.


در حالی‌که الخلیفی هیچ کنترلی روی این مسئله که امباپه به‌صورت بازیکن آزاد جدا شود یا خیر ندارد، بدبین‌ترین هواداران رئال‌مادرید این مصاحبه را ضربه‌ای سخت قلمداد کرده‌اند؛ چرا‌که خود امباپه هم گفته بود می‌خواهد جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به پاریس بیاورد. با‌این‌حال متن آخرین مصاحبه او اهمیت دارد. این مصاحبه در ماه مِی توسط مجله رسمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده و این مجله هم هرچه به سود پاریسی‌ها باشد، منتشر می‌کند.


ستاره فرانسوی رایگان جدا می‌شود؟

تا‌آنجا‌که به رئال‌مادرید مربوط می‌شود، زمان به نفع آن‌هاست و همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود. امباپه با بیان اینکه قراردادش را تمدید نخواهد کرد، مطمئنا چشم الخلیفی را به زیان مالی قریب‌الوقوع باشگاه باز کرده و اگر این بازیکن بدون کسب درآمد از باشگاه جدا شود، متحمل آسیب بزرگی خواهند شد. از ماه ژانویه رئال‌مادرید می‌تواند با این مهاجم مذاکره و سعی کند او را در انتقالی آزاد به خدمت بگیرد، همانند کاری که چند ماه پیش برای جذب داوید آلابا، مدافع پیشین بایرن‌مونیخ، انجام داد.


حل‌شدن مشکل مالی رئالی‌ها

بیشتر کار‌های تابستانی رئالی‌ها درباره کاهش بودجه بوده است؛ بنابراین اگر شرایط به طرز چشمگیری تغییر کند و امباپه ناگهان در بازار با ۱۵۰‌میلیون یورو ارائه شود، غول‌های اسپانیایی آماده پرداخت این هزینه خواهند بود. فروش رافائل واران به منچستریونایتد بین ۴۵ تا ۵۵‌میلیون یورو درآمد برایشان به‌همراه داشت، در‌حالی‌که می‌توانند با فروش بازیکنانی مثل دنی سبایوس، لوکا یوویچ و مارتین اودگارد بودجه بیشتری جمع کنند.

 

پس از اینکه اجازه خروج راموس و واران صادر شد، حدود ۲۰‌میلیون یوروی خالص در سال به‌واسطه حقوقی که به این ۲ مدافع پرداخت می‌شده، آزاد شده است که رقم ناچیزی نیست. درحالی‌که باشگاه باید این مسئله را هم در نظر بگیرد که با توجه به تمایل کارلو آنچلوتی به بازیکنانی مثل گرت‌بیل، مارسلو و ایسکو باید یک فصل دیگر به آن‌ها حقوق بپرداز‌د. در‌مجموع تخمین زده می‌شود که باشگاه رئال‌مادرید بتواند حقوقی در حدود ۲۵‌میلیون یورو در سال به امباپه بدهد.


هالند؛ اصلی‌ترین گزینه جانشینی

رئال‌مادرید امیدوار است که پاریسی‌ها برای انتقال امباپه با آن‌ها تماس بگیرند؛ اما در‌این‌بین یک برنامه جایگزین هم درنظر گرفته شده است. اگر این ارتباط به سرانجام نرسد، این رئال‌مادرید است که هفته‌های آخر آگوست بار دیگر از پی‌اس‌جی شرایط انتقال امباپه را جویا خواهد شد. اگر آخرین تماس هم با پاسخ منفی همراه شود، در‌آن‌صورت رئالی‌ها تلاش خواهند کرد ارلینگ هالند را به خدمت بگیرند. البته این هم انتقال دشواری خواهد بود؛ اگرچه ارتباط رئالی‌ها با دورتموندی‌ها خیلی بهتر از همتایانشان در پاریس است.

 

اگر قرار بود هالند اولویت رئال باشد، این تابستان به‌جای امباپه برای جذب او تلاش می‌کردند. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال‌مادرید، به‌وضوح می‌داند که تیمش را باید با بهترین استعداد‌های حال‌حاضر فوتبال جهان تکمیل کند. او می‌داند که هواداران دیگر حوصله ناکامی ندارند و خواهان فوق‌ستاره‌های جدید هستند؛ بنابراین هرکاری را که لازم باشد، انجام می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->