آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

مجیدی و مددی برای قهرمانی حذفی متحد می‌شوند؟

  • کد خبر: ۷۶۰۳۷
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
مجیدی و مددی برای قهرمانی حذفی متحد می‌شوند؟
نشستی که پیش از بازی استقلال مقابل سپاهان میان مدیرعامل و سرمربی برگزار شده هواداران استقلال را به قهرمانی در جام حذفی امیدوار کرده است، اما باید دید که آیا درعمل نیز این نشست برای استقلال فایده بخش خواهد بود یا خیر؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از بازی با سپاهان فرهاد مجیدی در نشستی که ملکیان، مظلومی و مددی حضور داشتند شرکت کرد. این جلسه بیشتر حول محور جام حذفی و اقدامات لازم برای حضوری مقتدرانه در بازی‌های آتی بود و مدیران باشگاه استقلال از مجیدی خواستند در باشگاه حاضر شود تا درباره این بازی و چگونگی تقویت تیم بحث و گفتگو شود. در این گفتمان صمیمی مدیران باشگاه استقلال ابتدا اعلام کردند که همه گونه همکاری انجام خواهد شد تا تیم به قهرمانی در این جام دست یابد و مجیدی هم از مدیریت باشگاه استقلال خواست مشکلات مالی حل شود و پاداش مناسبی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شود تا آن‌ها با روحیه مناسب در بازی با گل گهر حاضر شوند. در واقع اهمیت برگزاری این نشست همین بود؛ اتحاد برای رسیدن به جامی که شاید اندکی درد‌های هواداران این باشگاه را بکاهد و خوشحالی را به خانه‌های آن‌ها ببرد.

پیش از برگزاری این نشست فرهاد مجیدی و مدیریت باشگاه روابط تیره و تاری داشتند و مصاحبه‌های متعددی از سوی دو طرف علیه یکدیگر انجام شد، اما نشست اخیر نشان داد دو طرف لااقل در ظاهر هم که شده از موضع خود کوتاه آمده‌اند و قصد دارند برای به دست آوردن جام حذفی نهایت تلاش خود را انجام دهند. تعاملی که اخیراً به وجود آمده می‌تواند روزنه امید را در دل هواداران نگران باشگاه استقلال نیز به وجود آورد تا شاید استقلال دست کم بعد از آخرین بار که با شفر قهرمان جام حذفی شد، این بار با فرهاد مجیدی صاحب جام قهرمانی حذفی شود؛ جامی که یقیناً برای راضی کردن دل هواداران این باشگاه کافی نیست و آبی دلان خاطره تلخ ۸ سال قهرمان نشدن در لیگ برتر را در دل دارند و باید طلسم قهرمان نشدن در لیگ برتر از بین برود و لازم است که در دراز مدت برای این جام برنامه‌ریزی شود.
استقلال از بعد دستیابی به جام لیگ برتر عقب ماندگی بزرگی در قیاس با رقیب سنتی خود احساس می‌کند و جبران سال‌ها ناکامی در لیگ برتر مستلزم تدارک مناسب برای فصول آتی است تا استقلال با قدرت و اهتمام بیشتری راهی بازی‌های لیگ برتر در فصول آتی شود.
در جلسه اخیر پیرامون فصل بعد نیز صحبت‌هایی میان دو طرف انجام شد و حتی مجیدی لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داد تا در روز‌های نقل و انتقالات در راستای جذب بازیکنان این فهرست اقدامات مناسب را انجام دهند.


در لیستی که مجیدی به باشگاه ارائه کرده بازیکنان تقسیم‌بندی شده‌اند و مدیران باشگاه استقلال باید براساس اولویت نسبت به جذب بازیکنان اقداماتی را انجام دهند تا استقلال احتمالاً از جدایی برخی ستاره‌های خود لطمه آنچنانی نبیند.
با این حال محوریت اصلی این جلسه اختصاص داشت به بازی با گل گهر سیرجان که نباید از آن غافل شد و ماجرای لیست را باید به روز‌های بعد از پایان جام حذفی موکول کرد.


 چنانچه استقلال موفق به پیروزی در این بازی مهم شود و فرهاد مجیدی دوباره بتواند مچ امیر قلعه‌نویی را بخواباند استقلال به فینال می‌رسد. فینالی که ممکن است مقابل یک استقلالی دیگر که مدعی بالقوه نیمکت استقلال هم هست، برگزار شود. از آن سو نیز تیم فولاد شانس بالایی برای صعود به فینال دارد و چنانچه استقلال نیز از این سمت صعود کند یک بازی فوق جذاب در فینال میان نکونام و مجیدی برگزار خواهد شد. شاید مجیدی هم خود خوب بداند که پیروزی در این دو بازی تا چه اندازه آینده مربیگری‌اش را در استقلال خواهد ساخت به همین دلیل هم بود که او راهی باشگاه شد تا کدورت‌ها در آستانه این بازی‌های مهم برطرف شود تا استقلال با روحیه مناسب گام به این بازی‌ها بگذارد و احتمالاً جام قهرمانی را با عبور از مربیان استقلالی بالای سر ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->