حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

مجیدی: صداقتم باعث شده ۳ بار قلعه نویی را ببرم!

  • کد خبر: ۷۶۴۱۷
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
مجیدی: صداقتم باعث شده ۳ بار قلعه نویی را ببرم!
فرهاد مجیدی معتقد است که صداقت در مربیگری‌اش باعث شده ۳ بار مقابل امیرقلعه نویی در سال‌های اخیر پیروز شود!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی امیدوار است تیمش به فینال جام حذفی صعود کند: «امیدوارم به فینال راه پیدا کنیم. من تیمم را از نظر روحی و روانی آماده بازی فردا کرده ام و امیدوارم در نهایت بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. من مجموعا ۳ بار قلعه نویی را بردم.۲ بار مربوط به فصل قبل بوده و یک بار در بازی گذشته این اتفاق افتاده است. فکر می‌کنم در هر ۳ بازی تیم برتر بودیم. البته دلیل این برد‌ها نوعی عشق و صداقت مربیگری بوده که توانستم به پیروزی برسم.»

مجیدی در خصوص اینکه قلعه نویی اعلام کرده در طول فصل ظلم‌های زیادی از نظر داوری به تیمش شده و امیدوار است  فقط مسائل تاکتیکیی تعین کننده بازی باشد این واکنش را نشان داد: «مطمئن هستید آقای قلعه نویی این حرف را زده است؟ ما آنالیز کرده ایم، پنالتی‌های بازی با آلومینیوم، سایپا و بازی با نساجی را  دیده ایم. من نمی‌خواستم حرفی بزنم، ولی چون این سوال مطرح شده است باید بگویم دقیقا دغدغه ما هم همین است. من هم به شدت نگران داوری فردا هستم. حتما منظور آقای قلعه نویی صحنه پنالتی بازی گل گهر و نساجی فردا بوده که دیگر آن صحنه در بازی فردا تکرار نشود! با این حال قول می‌دهم که همه تلاشمان را انجام بدهیم. فکر می‌کنم شایسته این هستیم که  فردا برنده شویم. در این ۱۰ هفته از همه بازیکنانم راضی هستم و شرایط تمرینی ما هم بسیار عالی است، فکر می‌کنم استحقاق قهرمانی جام حذفی را داریم.»

مجیدی درباره کمالوند هم این توضیح را داد: «بعد از بازی‌های آسیایی که برگشتیم در فرودگاه با کمالوند خداحافظی کردم و فقط یک بار دیگر او را دیدم که در بازی با سایپا بود. بعد از آن هیچ تماسی هم با او نداشته ام. این صحبت‌ها از کجا در می‌آید را نمی‌دانم، ولی هیچ تماسی با کمالوند نداشتم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->