نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

ارتش به قهرمانان و ورزشکاران سرباز، امریه می‌دهد

  • کد خبر: ۷۶۵۵
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۴
ارتش به قهرمانان و ورزشکاران سرباز، امریه می‌دهد
در حاشیه برگزاری همایش ورزشی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مطرح شد

مجید خروشی - همایش ورزش صحبگاهی مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در مشهد مقدس روز گذشته با حضور بیش از ۱۰۰۰ نظامی برگزار شد. در این همایش که به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی برگزار شد، فرمانده قرارگاه شمال‌شرق کشور و رئیس هیئت ورزش همگانی استان ضمن خیرمقدم به مدعوین، ورزشکاران و پیش‌کسوتان نیرو‌های مسلح گفت: برای حفاظت از مرزها، یگان‌ها و نیرو‌های مسلح در همه ابعاد جسمانی و روحی باید در آمادگی کامل باشند. امیر «رضا آذریان» افزود: یکی از تدابیر باارزش و باعظمتی که در نیرو‌های مسلح وجود دارد، تداوم‌بخشی حفظ سلامت کارکنان است و دراین‌راستا ۲ هدف مهم دنبال می‌شود. یکی طرح پایش سلامت که هرساله برای کارکنان پایور انجام می‌دهیم و دوم اینکه هم‌ز‌مان ورزش را در سطح وسیع همگانی، تخصصی و قهرمانی توسعه داده‌ایم. وی تصریح کرد: تجهیز بوستان‌ها و افتتاح ایستگاه‌های ورزشی و همچنین برگزاری ورزش صحبگاهی در میان نیرو‌های پایور و وظیفه در قرارگاه شمال‌شرق ازاین‌قبیل برنامه‌هاست و امیدوارم همان‌طور که در ورزش همگانی در کشور حرف اول را می‌زنیم، درزمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در میان نیرو‌های مسلح دستاورد‌های مفیدی کسب کنیم. امیر آذریان همچنین از میزبانی مشهد مقدس در برگزاری المپیاد ورزشی بانوان نیرو‌های مسلح خبر داد و گفت: رقابت‌های ورزشی بانوان نیرو‌های مسلح از ۱۴ تا ۱۹ آبان‌ماه به‌مدت یک هفته به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود. بانوان نیرو‌های مسلح در ۷ رشته ورزشی ازجمله شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دارت، تنیس‌روی‌میز، دوومیدانی و داژبال، رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.


فتاحی‌: ورزش همه‌جا نشاط می‌آورد
مدیرکل ورزش و جوانان نیز که در این برنامه حضور داشت، گفت: امسال در هفته تربیت‌بدنی برای همه افراد جامعه مشهد مقدس برنامه‌های متنوع ورزشی تدارک دیده‌ایم که با توجه به هم‌زمان‌شدن هفته تربیت‌بدنی با ایام سوگواری، این مراسم‌ها بعد از پایان ماه صفر برگزار می‌شود. فرزاد فتاحی افزود: ورزش همگانی و قهرمانی از ضروریات نیرو‌های مسلح است و اذعان داریم این نیرو‌ها برای دفاع از مرز‌وبوم کشور همیشه باید در آمادگی باشند.

قهرمانان و ورزشکاران مشمول استان، امریه دریافت می‌کنند
سرپرست تربیت‌بدنی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا نیز در حاشیه برگزاری همایش ورزش صحبگاهی نیرو‌های مسلح که در مجتمع فرهنگی‌ورزشی ثامن‌الائمه برگزار شد، گفت: تربیت‌بدنی قرارگاه شمال‌شرق کشور بنا دارد درراستای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان استان سربازان وظیفه را که در رشته‌های مختلف ورزشی عناوین قهرمانی کسب کرده‌اند، به خدمت بگیرد. محمد خندانی‌مقدم افزود: با توجه به اینکه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور اهمیت بسیاری درجهت توسعه و ترویج ورزش در جمع میان نیرو‌های مسلح پایور و وظیفه و همچنین آحاد ملت دارند، تربیت‌بدنی نزاجا درصدد حمایت از ورزشکاران و قهرمانان برآمد و با توجه به درخواست‌های مکرر تصمیم گرفته شد درجهت حفظ سرمایه‌های ورزشی در استان قدم‌های مثبتی برداشته شود. وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های ورزشی گوناگون به‌صورت تمام‌وقت در خدمت تربیت‌بدنی هستند و در رشته‌های تخصصی به‌صورت حرفه‌ای رشته ورزشی را دنبال خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->