نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

برانکو: پرسپولیس ششمین قهرمانی لیگ را هم به دست می‌آورد

  • کد خبر: ۷۶۹۴۲
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
برانکو: پرسپولیس ششمین قهرمانی لیگ را هم به دست می‌آورد
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس می‌تواند فصل بعد ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست آورد.

گروه ورزش|شهرآراء نیوز، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند به ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یابد. برانکو می‌گوید:« رویه‌ای که من در پرسپولیس به عنوان یک اصل مهم و رکن اساسی مدنظر داشتم، انتخاب و بستن تیمی بسیار قدرتمند در همه خطوط بود. نکته‌ای که سعی کردم آن را در زمان حضورم در پرسپولیس به بهترین شکل ممکن انجام دهم. فکر می‌کنم یحیی هم خیلی خوب این راه را ادامه داد. یحیی مربی خوب و با دانشی است که تجربه خیلی خوب و موفقی در فوتبال ایران دارد و به همین دلیل او تیم خیلی خوب و مقتدری را بست و در نیم‌فصل هم بر اساس نیازش آن را تقویت کرد. بر همین اساس او موفق شد به رکورد گلات هم برسد و آن را در تاریخ باشگاه بزرگ پرسپولیس و رزومه خودش ثبت کند.»

برانکودرباره احتمال قهرمانی ششم پرسپولیس نیز گفت:«اگر مجموعه فعلی حفظ شود حتماً پرسپولیس می‌تواند به ششمین قهرمانی متوالی هم برسد. چه بسا که چنین تیمی ثابت کرده شخصیت بزرگی دارد و روح بازیکنان و کادر‌فنی‌اش یکجورهایی با قهرمانی عجین شده ‌است. به همین دلیل پرسپولیسی که می‌شناختم و باز هم آن را دنبال می‌کنم، توانایی کسب ششمین قهرمانی متوالی و حتی موفقیت‌های بزرگ دیگر را دارد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->