نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

وضعیت شاگردان مجیدی پس از شب بد نقش‌جهان

  • کد خبر: ۷۷۰۸۳
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
وضعیت شاگردان مجیدی پس از شب بد نقش‌جهان
استقلال برای دومین سال متوالی به فینال حذفی رسید، اما دستش از جام کوتاه ماند و از آن بدتر حالا شنیده می شود که بازیکنان قصد جدایی از این تیم را دارند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ استقلال برای دومین سال متوالی فینال جام حذفی را باخت و این اتفاقی نیست که به مذاق هواداران خوش بیا‌ید. استقلال در ابتدای فصل با محمود فکری نتایج خوبی گرفت و در جام حذفی موفق شد برای دومین سال متوالی از سد پرسپولیس بگذرد؛ اما فینال آن‌گونه که آن‌ها می‌خواستند، پیش نرفت. تا قبل از بازی اصفهان، خیلی‌ها شانس قهرمانی را به استقلال می‌دادند، اما آن‌ها در فینال نا‌امید‌کننده ظاهر شدند و در ضربات پنالتی بر‌خلاف بازی با پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشتند.

 

کسب قهرمانی در جام حذفی فی‌نفسه اتفاق چندان‌بزرگی برای باشگاه استقلال که افتخارات زیادی دارد، به‌شمار نمی‌آید؛ اما در مقطع کنونی می‌توانست کمک زیادی به ثبات این تیم و بالا‌نگه‌داشتن روحیه بازیکنان و کادر فنی بکند. در چند ماه اخیر فرهاد مجیدی با‌وجود رابطه بدی که با مدیرعامل باشگاه دارد، رختکن استقلال را متحد و همدل کرده بود؛ ولی حالا از‌دست‌رفتن قهرمانی همه بافته‌های مجیدی را رشته کرده است. نشان به این نشان که ۲۴‌ساعت بعد از شب بد نقش‌جهان، خبر‌های خوبی از باشگاه استقلال به گوش نمی‌رسد.


بازیکنان استقلال در فکر جدایی

از‌دست‌رفتن قهرمانی معمولا اولین تأثیر را روی تصمیمات بازیکنان می‌گذارد و خیلی‌ها را برای نماندن ترغیب می‌کند. این مسئله شامل استقلال هم شده و در‌حالی‌که این تیم با دستور فرهاد مجیدی به تعطیلات ده‌روزه رفته است، خبر‌های ضد‌و‌نقیض زیادی از جدایی چند بازیکن این تیم به گوش می‌رسد. محمد نادری یکی از این بازیکنان است که بعد از پایان بازی فینال چهار‌گوشه زمین را بوسید و این‌طور‌که گفته می‌شود، قصد بازگشت به فوتبال بلژیک را دارد.

 

او که به‌صورت قرضی از باشگاه کورتریک به پرسپولیس و سپس استقلال پیوسته بود، بعد از انتقال جنجالی ابتدای فصل از اردوگاه قرمزپوشان، در اقدامی عجیب می‌خواهد از استقلال جدا شود. مهدی قایدی و دیاباته که در این فصل هیچ‌گاه آن دیاباته سابق هم نشد، از جداشده‌های قطعی استقلال به‌شمار می‌روند.

 

غیر از این گفته می‌شود رشید مظاهری هم قصد باز‌گشت به اصفهان را دارد و می‌خواهد جای پیام نیازمند در سپاهان را پر کند. غیر از این‌ها فرهاد مجیدی چند بازیکن را نیز در فهرست مازاد قرار داده که در صدر این اسامی نام داریوش شجاعیان به چشم می‌خورد؛ هافبکی که در ۳ سال حضور خود در استقلال، نتوانست انتظارات را برآورده کند و بیشتر اوقات مصدوم بود. او در فینال جام حذفی یکی از پنالتی‌های استقلال را خراب کرد تا پایان بدی در این تیم داشته باشد. فرشید اسماعیلی، دیگر‌بازیکن استقلال، که در این بازی پنالتی خود را خراب کرد نیز از بازیکنانی است که مجیدی رغبتی به ادامه کار با او ندارد؛ به‌ویژه اینکه بعد از بازی این بازیکن هدف آماج حملات و انتقاد‌های طرف‌داران استقلال در فضای مجازی قرار گرفته است.


استقلال و زمان کم برای لیگ قهرمانان

استقلال ۲۲‌شهریور باید در لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف تیم الهلال برود و این زمان بسیار کمی برای جمع‌و‌جور‌کردن تیم بی‌روحیه مجیدی است. سر‌مربی استقلال تا ۲۸‌مرداد به بازیکنانش استراحت داده و بعد از آن باید به‌طور‌ویژه تمرینات و مراحل آماده‌سازی تیمش را زیر‌نظر بگیرد تا استقلال مهیای این بازی مهم شود. این‌همه در حالی است که رابطه مجیدی با مددی، مدیرعامل استقلال، همچنان تیره‌و‌تار است و معلوم نیست با‌این‌وضعیت چگونه استقلال می‌خواهد این روز‌های مهم را سپری کند.

 

گفته می‌شود چند بازیکن استقلال که قراردادشان به پایان رسیده است، به باشگاه پیغام داده‌اند که در صورت حضور مددی با این باشگاه مذاکره نخواهند کرد. آن‌ها اعتقاد دارند برای مددی شرایط تیم مهم نیست، ضمن اینکه در مذاکرات اختیاری از خود ندارد و نمی‌تواند حرف آخر را بزند و نهاد‌های بالاتر برای این باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند. به‌این‌همه اضافه کنید بحث مطالبات بازیکنان را که حالا بعد از شکست در جام حذفی برای آن‌ها مهم‌تر هم شده است. در‌همین‌راستا روز گذشته محمد دانشگر، باشگاه استقلال را تهدید کرد در‌صورتی‌که ظرف ۱۰‌روز پولش را ندهند، با این تیم به‌صورت یک‌طرفه فسخ می‌کند.


هشدار فرهاد مجیدی

سر‌مربی استقلال بعد از باخت در فینال جام حذفی مصاحبه‌ای نکرد؛ اما روز گذشته پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و ضمن عذر‌خواهی از هواداران استقلال، به مسئولان باشگاه هشدار داد که زمان زیادی برای بستن تیم فصل جدید ندارد. مجیدی در بخشی از پیام خود که خطاب به هواداران بود، نوشت‌: فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. ۱۴ روز سرنوشت‌ساز و به‌شدت حیاتی پیش‌روی ماست. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به‌درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شود.

 

باید بدانید که خیلی از بازیکنان من در هفته‌های اخیر بدون آنکه خبرش رسانه‌ای شود، در شرایط بسیار سخت و باوجود مصدومیت‌های مختلف ازخودگذشتگی کردند و وظیفه خودم می‌دانم در پایان فصل از همه آن‌ها و کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر کنم. در ۱۴ روز آینده باید شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو‌سه فصل اخیر از بین برود. ه نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در ۱۴ روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل‌و‌انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به‌صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم. در پایان، قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->