نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

انتقاد تند روس‌ها از داوری در المپیک توکیو

  • کد خبر: ۷۷۲۱۴
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
انتقاد تند روس‌ها از داوری در المپیک توکیو
وزیر امور خارجه روسیه علیه داوران حاضر در المپیک توکیو صحبت‌های تندی مطرح کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، استاندارد داوری بازی‌های المپیک توکیو را محکوم و کشور‌های غربی را به این موضوع متهم کرد که آن‌ها آرزو می‌کنند ورزشکاران کمیته المپیک روسیه شکست بخورند.

در فینال ژیمناستیک ریتمیک، داوران با وجود اینکه ورزشکار رژیم صهیونیستی نوار را انداخت، طلا را به این کشور اهدا کردند. کمیته المپیک روسیه در این خصوص به طور رسمی اعتراض خود را اعلام کرد، هر چند وزیر امور خارجه روسیه مدال کسب شده توسط رژیم اشغالگر قدس را جعلی خواند.

لاوروف در گفتگو با خبرگزاری دولتی TASS گفت: احساس تلخی با جنبش المپیک در هم آمیخته شده چرا که در آن افرادی ظاهر می‌شوند که اهداف دور از ورزش را ترویج و اصل مبارزه عادلانه را تضعیف می‌کنند. ما در مورد ورزشکاران پاک صحبت می‌کنیم. همه ورزشکاران تیم ملی روسیه در این المپیک پاک بودند.

وزیر امور خارجه روسیه سپس مدعی شد که این امر در مورد داوران صادق است و اظهار داشت: مسابقات ژیمناستیک ریتمیک این را به وضوح تایید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->