مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

مشکلات فولادی ذوب می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۷۴۳
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
مشکلات فولادی ذوب می‌شود؟
شهردار مشهد کمتر از ۱۰ روز پس از انتشار گزارش شهرآرا، از فولادی ۱۰ و برخی مناطق کم‌برخوردار بازدید کرد
«وقتی به دلیل باران یک تکه از سقف خانه‌هایمان نم می‌زند، تنمان می‌لرزد و سریع به دنبال رفع مشکل آن هستیم»؛ اهالی خیابان فولادی ۱۰ در شهرک رجایی سال‌هاست که با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با این حال مشکلشان در حد نم سقف نیست. تجمع آب باران در فصول بارش دیوار‌های این محدوده را تکه‌تکه کرده و همین مشکل لایه بیرونی سقف بیشتر خانه‌های این محله را از حالت عادی خارج کرده است.
موضوع آب‌گرفتگی‌های کوچه فولادی ۱۰، موضوع گزارش مفصل روزنامه شهرآرا با تیتر «دلهره باران» بود که ۲۳ مهرماه منتشر شد. حالا با فاصله کمتر از ۱۰ روز از انتشار این گزارش، شهردار مشهد پیگیر این معضل شده است. محمدرضا کلائی علاوه بر بازدید از پروژه‌ها و خیابان‌های مناطق کم‌برخوردار ۵ و ۶ سری هم به کوچه فولادی ۱۰ زد.
او در جریان بازدید‌های روز پنجشنبه خود، به خیابان‌های شهید فولادی و شهید معقول واقع در منطقه ۶ رفت و ضمن بازدید از محل، در گفت‌وگوی رودررو با ساکنان آن از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کلائی همچنین در روند بازدید‌های اخیر خود که با حضور جمعی از اعضای شورا و همچنین معاونش در مجتمع آموزشی المهدی (عج) انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجتمع قرار گرفت.
وی در ادامه از بخش‌های مختلف مجموعه چندمنظوره ورزشی خیرساز المهدی (عج) شامل استخر‌های شنا، سالن چندمنظوره فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال، سالن‌های رزمی، بدن‌سازی و یوگا که در زمینی با مساحت ۵۸۰۰ مترمربع در منطقه کم‌برخوردار پورسینای مشهد احداث شده است نیز بازدید کرد و با تجهیز شدن این مجموعه ورزشی به همت شهرداری برای استفاده ساکنان این منطقه کم‌برخوردار موافقت کرد.
وی در ادامه بازدید‌های خود به شهرک الزهرا (س) و کال امیرآباد واقع در منطقه ۵ رفت و از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام‌شده در پروژه ایجاد دسترسی شهرک کرامت به صدمتری از طریق اتصال به بولوار الزهرا (س) قرار گرفت.
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد در حاشیه این بازدید درباره بازگشایی خیابان الزهرا (س) گفت: انتهای بولوار الزهرا (س) دسترسی به خیابان حاشیه کال امیرآباد نداشت و از یک طرف نیز دسترسی شهرک کرامت با حجم زیاد جمعیت به صدمتری فقط از یک مسیر کم‌عرض انجام می‌شد که مشکلات ترافیکی و تردد ناایمن را به دنبال داشت.
خلیل‌ا... کاظمی افزود: بر این اساس به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شد تا با تسهیل حریم، تعریض معبر و احداث پل روگذر از کال امیرآباد، راهی با دسترسی ایمن و بار ترافیکی کمتر برای شهرک کرامت از طریق معبر‌های حاشیه کال امیرآباد و بوستان نصرت ایجاد شود.
وی ادامه داد: همچنین در انتهای بولوار الزهرا (س) که اکنون مسدود است، در حال بازگشایی و ایجاد معبری ۲۰ متری به طول ۸۰۰ متر هستیم تا بار ترافیکی خروجی و ورودی شهرک کرامت را از طریق این معبر به بولوار الزهرا (س) متصل و سپس به صدمتری منتقل کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->