نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک: بازی‌های توکیو در شرایط امن برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۷۸۱۶۴
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک: بازی‌های توکیو در شرایط امن برگزار می‌شود
با وجود شیوع ویروس کرونا در ژاپن، رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک تاکید دارد این بازی‌ها به صورت امن برگزار خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اندرو پارسونز رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) تأکید دارد بازی‌های پارالمپیک توکیو می‌تواند با خیال راحت برگزار شود. او قول داده است که با افزایش موارد شیوع ویروس کرونا در پایتخت، از مردم ژاپن محافظت کند.


توکیو روز گذشته برای سومین روز متوالی موارد بیش از ۵ هزار ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد به طوری که شمار مبتلایان به کرونا از ۲۵ هزار نفر عبور کرده است.


این کشور بزرگترین موج همه گیری را از سال گذشته تجربه کرده که بیمارستان‌ها را تحت فشار بیشتری قرار داده است. این وضعیت باعث شده تا متخصصان پزشکی خواستار لغو بازی‌ها شوند این در حالیست که پارسونز ان روز در سخنرانی خود در برگزاری ایمن بازی‌ها تاکید کرده است.


رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در این باره گفت: ما در مورد حفاظت از پارالمپیک و ژاپن صحبت نمی‌کنیم. ما معتقدیم که می‌توانیم این بازی‌ها را به صورت امن ارائه و سازماندهی کنیم.


وی افزود: این همان چیزی است که ما در 18 ماه گذشته بعد از به تعویق افتادن آن خودمان را آماده کردیم و این همان چیزی است که ما قصد داریم در اینجا انجام دهیم. اگر فکر نمی‌کردیم که می‌توانیم این بازی‌ها را به روشی امن ارائه دهیم الان اینجا نبودیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->