آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی ۱۴۰۰ + لینک

  • کد خبر: ۷۸۳۳۶
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
  • ۱
مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی ۱۴۰۰ + لینک
سوابق بیمه تامین اجتماعی، تعداد روزها، ماه ها و سالهایی است که کارکنان در محل خدمت خود مشغول به فعالیت بوده اند.

گزارش آگهی

سوابق بیمه تامین اجتماعی، تعداد روزها، ماه ها و سالهایی است که کارکنان در محل خدمت خود مشغول به فعالیت بوده اند. زمانی که این سوابق به حد نصاب تامین اجتماعی مثلا 30 سال خدمت برسد کارکنان می توانند بازنشسته شده و از مستمری یا حقوق بازنشستگی استفاده کنند.

 

در واقع پس از پایان خدمت، بیمه تامین اجتماعی از پس اندازی که کارکنان در این مدت داشته اند، حاصل زحمات چندین و چند ساله آنها را به صورت ماهانه تا پایان عمر به آنها پرداخت می کند.

 

حق بیمه تامین اجتماعی 30 درصد از حقوق کارکنان است که 23 درصد آن سهم کارفرما و 7 درصد سهم بیمه شده است. اگر کارفرما این حق بیمه را به موقع پرداخت نکند مشمول جریمه می شود و عدم پرداخت آن برای بیمه شده نیز عواقبی خواهد داشت. بنابراین نظارت بر پرداخت حق بیمه توسط کارفرما یا مشاهده سوابق بیمه بسیار مهم است.

 

در این روزها و شرایط بحرانی بیماری کرونا مراجعه به شعبات و کارگزاری های تامین اجتماعی توصیه نمی شود و از سال گذشته تامین اجتماعی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری نموده است. بدین منظور طرحی با نام 3070 آغاز شد و در آن بیش از 30 خدمت که تا قبل از آن فقط حضوری بود، به صورت غیرحضوری و اینترنتی ارائه شد.

 

مشاهده سوابق بیمه نیز یکی از مواردی است که نیاز به مراجعه حضوری نداشته و بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند برای بررسی سوابق بیمه ای خود از روشهای اینترنتی و آنلاین بهره بگیرند.

 

نکته مهم برای مشاهده سوابق بیمه از روش های آنلاین، ثبت نام در سایت تامین اجتماعی است. بیمه شدگان در صورتی که بخواهند سوابق بیمه ای خود را به صورت آنلاین بررسی کنند، باید حتما در سایت تامین اجتماعی ثبت نام نموده و برای ورود به پنل کاربری خود به نام کاربری و گذرواژه نیاز دارند.

 

برای ثبت نام باید به آدرس es.tamin.ir  مراجعه کنید. برای ورود به سایت فیلترشکن خود را خاموش کنید. ثبت نام در سایت تامین اجتماعی بسیار ساده است و در ظرف چند دقیقه انجام می شود. پس از ثبت اطلاعات و بررسی اطلاعات از سوی سازمان، پیامک تایید ثبت نام برای کاربر ارسال می شود و می تواند برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی اقدام کند.

 

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی ۱۴۰۰ + لینک

 

مشاهده سوابق بیمه در سایت تامین اجتماعی

یکی از روشهای مشاهده سوابق بیمه مراجعه مستقیم به سایت تامین اجتماعی است. پس از ثبت نام در سایت تامین اجتماعی می توانید وارد پنل کاربری خود شده و از بخش بیمه شدگان، خدمات سابقه، کلیه سوابق را انتخاب و ماه هایی که برای شما بیمه رد شده است را مشاهده کنید.

 

توجه داشته باشید که معمولا بیمه با یک ماه تاخیر ثبت می شود اما اگر بین ماه هایی که سابقه شما ثبت شده است فاصله افتاده و یا تعداد روزهایی که ثبت شده کم است حتما پیگیری کنید.

 

برای پیگیری ابتدا از اداره محل خدمت سوال کنید و در صورت نبود توجیه می توانید از طریق بیمه رسیدگی و اقدام نمایید.

 

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی ۱۴۰۰ + لینک

 

مشاهده سوابق بیمه در برنامه کارمند

کارمند اپلیکیشنی است که امکان مشاهده سوابق بیمه را به راحتی فراهم کرده است. کافی است با استفاده از نام کاربری و گذرواژه خود در این برنامه وارد شوید تا بتوانید لیست سوابق بیمه خود را مشاهده کنید.

این برنامه در دو نسخه اندروید و آی او اس بوده و از بازارهای مختلف مانند گوگل پلی یا سیبچه می توانید این برنامه را دانلود و نصب کنید.

 

جهت دانلود نسخه اندروید برنامه کارمند از گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

 

دیگر خدمات برنامه کارمند:

  • محاسبه حقوق بازنشستگی و بیمه بیکاری و مشاهده سوابق بیمه درمانی
  • استعلام و پرداخت ریز خلافی خودرو
  • مشاهده لحظه ای نرخ ارز، طلا و سکه
  • استعلام و مشاهده سوابق درمانی و دفترچه بیمه الکترونیکی
  • استعلام قیمت گوشی و سیم کارت همراه اول و ایرانسل
  • بدهی عوارض پلاک خودرو و موتور سیکلت و پارک حاشیه ای
  • نقشه مراکز معاینه فنی و استعلام برگه معاینه فنی
  • وضعیت آب و هوا ( پیش بینی ، هواشناسی ، شاخص آلودگی هوا )

 

اطلاع از آخرین سابقه با کد دستوری

اگر در سایت تامین اجتماعی ثبت نام کرده اید با شماره گیری کد دستوری *4#  از خطی که به نام بیمه شده باشد و طی چند مرحله می توانید آخرین دستمزدی که برای شما در تامین اجتماعی ثبت شده است را ببینید.

پس از شماره گیری این کد دستوری، تامین اجتماعی، استعلام ها و در آخر آخرین سابقه را انتخاب کنید تا آخرین دستمزد و تعداد روزهایی که برای شما سابقه رد شده است را مشاهده کنید.

 

استعلام سوابق بیمه با مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری ها

اگر در ثبت نام در سایت بیمه تامین اجتماعی مشکل داشتید و یا در سوابق خود نقصی مشاهده کردید؛ می توانید با به همراه داشتن مدارک خود به شعب یا کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید.

در صورتیکه کارفرما حق بیمه شما را پرداخت نکرده باشد می توانید با شکایت از وی سوابق بیمه خود را تکمیل کنید. اما در صورت فاصله افتادن بین سوابق بیمه شما و عدم رسیدگی به آن، در آینده می تواند برای شما باعث ایجاد مشکلاتی شود. از جمله این مشکلات عدم امکان استفاده از خدمات درمانی، برقراری بیمه بیکاری، دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی و مشکلاتی در زمان بازنشستگی افراد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فتح الله یعدالله زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
0
سابقه بیمه امسال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->