نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اعتراض کشتی‌گیر المپیکی به کسر قرارداد در لیگ!

  • کد خبر: ۷۸۳۹۲
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
اعتراض کشتی‌گیر المپیکی به کسر قرارداد در لیگ!
علیرضا رضایی به کسر قرارداد خود و کشتی گیران در تیم دانشگاه آزاد معترض شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، علیرضا رضایی ۲ سال هدایت تیم دانشگاه آزاد در لیگ کشتی آزاد را بر عهده داشت اما با توجه به اختلافاتی که پیش آمده وی کشتی‌گیران این تیم اعتراضاتی به دریافت قراردادهای خود داشته‌اند.


رضایی دارنده مدال نقره المپیک در این باره گفت: بحث خودم نیست، دو سال است که تیم دانشگاه آزاد با وجود کمترین بودجه با کشتی گیرانی جوان جزو ۴ تیم مدعی بود لطفی کرده و سال اول ۱۷.۵ درصد و سال دوم ۲۷.۵ درصد از قرارداد ورزشکاران را کم کردند.


وی افزود: وقتی فردی غیر ورزشی را مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد می‌گذارند شرایط همین می شود. دکتر لشکری باید برود طبابت کند. از ما به خاطر بیمه این مبلغ کم شده به همین دلیل از طریق فدراسیون شکایت کردیم که بعید است به نتیجه برسیم، خارج از فدراسیون هم شکایت کرده و پیگیر موضوع هستیم.


قهرمان سابق کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم به عنوان مربی در لیگ حضور خواهد داشت یا خیر گفت: اگر شرایط مهیا باشد حتماً. پیشنهاداتی داشتم اما باید شرایط را بسنجم که مشکلی مانند دانشگاه آزاد برایمان پیش نیاید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->