علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در مشهد + جدول و جزئیات واکسن

  • کد خبر: ۷۸۶۲۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در مشهد + جدول و جزئیات واکسن
لیست مراکز تزریق واکسن کرونا به مادران باردار در مشهد را مشاهده می‌کنید، واکسیناسیون مادران باردار در منطقه روستایی در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به جهت اولویت‌گذاری در ابتدا واکسیناسیون مادران بارداری انجام می‌گیرد که علاوه بر اینکه بارداری آن‌ها از مرز ۱۲ هفته گذشته است، سن بالای ۳۵ سال یا بیماری زمینه‌ای داشته باشند. بعد از آن به مرور سایر مادران باردار که سن بارداری بالای ۱۲هفته داشته باشند در دوران بارداری واکسینه می‌شوند. مادران تا ۴۲ روز بعد از زایمان نیز می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه نمایند.

محمد احمدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: واکسن در نظر گرفته شده برای این گروه سینوفارم است که از طرف وزارت بهداشت برای این گروه ایمن اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مادران باردار به دو دسته تقسیم می‌شوند، گفت: گروه اول خانم‌های بارداری هستند که تا این لحظه به سیستم بهداشتی مراجعه داشته‌اند و پرونده دارند. این گروه را شناسایی کرده‌ایم و به صورت تلفنی دعوت‌شان می‌کنیم و به آن‌ها واکسن می‌زنیم. گروه دوم خانم‌های بارداری هستند که درحال حاضر تحت مراقبت بخش خصوصی بوده‌اند این افراد می‌توانند به واحد‌های بهداشتی که تعیین کرده‌ایم با در دست داشتن مدارک مستند دال بر سن بارداری که مشخص کند سن بارداری آن‌ها بالای ۱۲ هفته است، مراجعه نمایند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: درحال حاضر در هر شهرستان یک مرکز به این کار اختصاص داده شده و اختصاصا واکسیناسیون مادران باردار انجام می‌شود و واکسیناسیون گروه‌های دیگر در آن مکان انجام نمی‌گیرد و سایر گروه‌ها باید به مراکز دیگر مراجعه کنند. این اقدام به منظور حفظ سلامتی مادران باردار و جلوگیری از ریسک ابتلاء به بیماری است.

وی با بیان اینکه در شهر مشهد ۵ منطقه مدیریتی وجود دارد و در هر منطقه حداقل یک یا دو مرکز به این واکسیناسیون اختصاص داده شده است، گفت: مادران باردار اگر سوالی داشته باشند می‌توانند از نزدیکترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود در خصوص محلی که تزریق واکسن را انجام می‌دهد، سوال بفرمایند. عملیات در شهرستان مشهد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شنبه هفته گذشته شروع شده است ولیکن هنوز مراجعه‌کننده زیادی نداشته‌ایم.

 

مشاهده لیست مراکز تزریق واکسن کرونا به مادران باردار (شهریور ۱۴۰۰)

آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا برای مادران باردار در مشهد + جدول

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->