تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

قتل فجیع سدنا ۲ ساله و مادرش در بیابان‌های خاش + عکس و جزئیات

  • کد خبر: ۷۸۷۸۱
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
  • ۴
قتل فجیع سدنا ۲ ساله و مادرش در بیابان‌های خاش + عکس و جزئیات
مقتولین این جنایت هولناک در خاش یک مادر و دختر دو ساله اش بودند؛ سدنای ۲ ساله در مقابل چشمان مادرش به قتل رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، ۱۰ روز قبل سمیه ۲۲ ساله و کودک دو ساله اش به نام سدنا ناگهان به طرز مشکوکی ناپدید شدند.

خانواده سمیه تلاش خود را برای یافتن ردی از مادر و فرزندش آغاز کردند و پلیس را در جریان مفقود شدن ناگهانی این زن و کودک قرار دادند.

ماموران پلیس برای یافتن ردی از مفقودین حادثه، پرینت آخرین تماس‌های زن جوان را مورد بررسی قرار دادند. بررسی تماس‌ها حکایت از آن داشت که سمیه اخرین تماس خود را با یکی از دوستان صمیمی خود برقرار کرده بود که دوست سمیه مورد بازجویی قرار گرفت.

اظهارات دوست سمیه در بازجویی‌ها سبب شد شک ماموران نسبت به او برانگیخته شود و برادر آن زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

سرانجام بعد از گذشت ۸ روز از مفقود شدن سمیه و سدنا، متهم تحت بازجویی به قتل مادر جوان و دخترش اعتراف کرد و محل دفن اجساد واقع در دوراهی محور خاش، ایرندگان فاش کرد.

بعد از فاش شدن راز قتل، تصویر جسد سدنا در میان اهالی خاش منتشر شد و همین کافی بود تا این قتل فجیع و دلخراش بیش از پیش احساسات مردم را جریحه دار کند و عده زیادی از مردم روز جمعه در نماز تدفین سمیه و سدنا شرکت کردند.

 

قتل فجیع سدنا ۲ ساله و مادرش در بیابان‌های خاش + عکس و جزئیات

 

جزئیات قتل مادر و دختر ۲ ساله در خاش

ایرندگانی که یکی از بستگان نزدیک مقتول است در توضیح جزئیات این ماجرا گفت: «سمیه با یکی از دوستان خود به نام مریم از زمان دبستان ارتباط خیلی صمیمانه‌ای داشتند. روز حادثه مریم که می‌دانست سمیه طلا‌های زیادی دارد از او خواسته بود با هم به خانه آن‌ها بروند. سمیه گفته بود که رخت و لباس‌های خود را نشسته و باید به خانه برود. اما مریم اصرار کرده و گفته بود چند ساعتی با هم باشیم و بعد با هم لباس‌های تو را می‌شوییم. با این بهانه سمیه را از خانه خارج کرده بود. بعد هم مقداری از لباس‌های او را از خانه اش بیرون آورده بود که وانمود کند سمیه فرار کرده است. قاتل یعنی برادر مریم در اعترافاتش گفته بود که دوست سمیه از برادر خود و همسر برادر دیگرش برای طراحی و اجرای نقشه قتل کمک گرفت. بعد سه نفری سمیه و فرزندش را به بیابان‌های اطراف خاش برده بودند. قاتل گفته بود که اول سدنا را به قتل رسانده بودند و با سنگ اینقدر به سر او کوبیدند که جانش را از دست داد و سمیه شاهد این صحنه‌ها بوده و به شدت بی تابی می‌کرده است. بعد هم سمیه را به قتل رسانده و اجساد آن‌ها را دفن کرده بودند.»

ایرندگانی در ادامه گفت: «مریم و همسر برادرش تحت بازجویی بودند، اما چون ادله محکمی علیه آن‌ها نبود آزاد شدند. وقتی برادر مریم به قتل اعتراف کرد، دو زن که در قتل همدست او بودند متواری شدند و پلیس در حال ردیابی برای دستگیر کردن آنهاست.»

 

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
وای خدا چه آدمای پیدا میشن که به یه بچه رحم نمی کنن
اون آدما حق زنده بودن ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
خدایا خودت ظهور کن
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
خدا لعنتشون کنه.چقدر پست بودن .بیچاره مادره با دیدن صحنه مرگ فرزندش چه حالی داشته؟ ایشالا از عذاب وجدان بمیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
0
سلام علیکم.آیا دوزن هم دست قاتل سدنا ومادرش دستگیر شدند؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->