اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

فکری به حال آنتن‌های موبایل در جاهدشهر کنید

  • کد خبر: ۷۸۸۹
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶
فکری به حال آنتن‌های موبایل در جاهدشهر کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

تأمین اجتماعی
۰۹۳۷۰۰۰۶۲۲ چرا برخی کارمندان سازمان تأمین اجتماعی درست و حسابی به امور ارباب رجوع خود رسیدگی نمی‌کنند؟ در اداره تأمین اجتماعی شعبه ۶ مشهد، بعد از ۳ سال پیگیری و پرداخت پول نقد برای بیمه سربازی، تازه مراجعه کرده و متوجه شده ام سابقه به درستی وارد نشده است. به شعبه ۳ رفتم و گفتند نمی‌توانند مشکل را حل کنند. بعد به شعبه ۶ رفتم، کلی پیگیری کردم و وقت گذاشتم تا تاوان دقت نداشتن آن‌ها را بپردازم. حتما این عملکرد ضعیف آن‌ها را چاپ و به رئیس آنجا منعکس کنید.

مخابرات
۰۹۱۵۰۰۰۰۹۵ به مدیرانی که آنتن موبایل جاهدشهر را به حال خود رها کرده اند بگویید یک شب به مسجد تشریف بیاورند و به مخالفان نصب آنتن گوشزد کنند در مسیر‌های محروم خراسان جنوبی آبادی‌های کوچک هم آنتن همراه اول و ایرانسل G۴ دارند.
۰۹۱۵۰۰۰۱۲۷ شایان توجه مخابرات و همراه اول، بعد از پرداخت هزینه ماهیانه، دائم پیامک‌هایی به دستمان می‌رسد که اعلام می‌کند قبض خود را پرداخت کنید، درصورتی که من هنوز ۲۰ روز دیگر برای پرداخت وقت دارم! از تلفن ثابت هم هرچند روز یک بار تماس گرفته می‌شود و اپراتور می‌گوید قبض خود را پرداخت کنید! روانی شدیم از این همه اطلاع رسانی!

اصناف
۰۹۱۵۰۰۰۵۲۱ در برخی آب  میوه  فروشی‌ها آب میوه را آ ن چنان با آب یخ عجین می‌کنند و به خورد مشتریان می‌دهند که سرمای آن موجب می‌شود که تا دقایقی سر آدم درد بگیرد؛ در واقع بیشتر از نصف لیوان آب میوه را یخ تشکیل داده است. چرا مسئولان بر این مسئله نظارت بیشتری نمی‌کنند؟

شهرداری
۰۹۱۵۰۰۰۰۱۳ برای من سؤال است که چطور شهرداری مجوز ساخت آپارتمانی در خیابان هدایت ۳۲ و ۳۴ را صادر کرده درحالی که ۸ واحد بوده و حالا تبدیل به ۱۲ واحد شده است، آن هم بدون پارکینگ.
شهروند- از شهرداری مشهد بابت ساخت پل بر روی کشف رود در انتهای طبرسی شمالی تشکر می‌کنیم. از آنجا که برخی از شهروندان از پایانه طبرسی تا جمعه بازار پیاده می‌روند خواهش می‌کنم ساخت مسیر پیاده نیز مد نظر قرار گیرد.
۰۹۱۵۰۰۰۰۳۵ مدتی است در بولوار حر، سطل‌های زباله جمع آوری شده و دیگر به محل مذکور بازگردانده نشده است. بولوار حر بسیار کثیف و مملو از آشغال است. لطفا شهرداری منطقه رسیدگی کند.

متفرقه
۰۹۳۵۰۰۰۷۵۸ وقتی خوب فکر کنیم متوجه می‌شویم خیلی از مواد خوراکی که کارخانه‌ای هستند بی فایده اند و نبودشان به کسی ضرر نمی‌رساند؛ مثلا همین پفک و پاستیل و چیپس یا اسمارتیز و خیلی از خوراکی‌های رنگارنگ که مضرند!
شهروند- زمین‌های زیادی در محدوده و داخل شهر گلبهار وجود دارد، اما شاهد این هستیم که ساخت و ساز‌های فراوان و بدون قاعده‌ای در حاشیه و اطراف مشهد و در زمین‌هایی با کاربری کشاورزی انجام می‌شود. جهاد کشاورزی، دادگستری، شهرداری‌ها و دهیاری‌های اطراف مشهد توجه کنند تا کاربری‌های اراضی تغییر داده نشود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->