فصل دوم برنامه «سرزمین شعر» در تلویزیون + زمان پخش «تغییر چهره ۲» با نیکلاس کیج و جان تراولتا ساخته می‌شود واکنش سینماگران به صحبت‌های نائب رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی تهیه‌کنندگان و بازیگران بیانیه روابط عمومی نماوا درباره صحبت‌های بی‌سابقه نائب رئیس این پلتفرم ویدئو | صحبت‌های عجیب نایب‌رئیس نماوا درباره بی‌اخلاقی بازیگران و تهیه‌کنند‌ه‌های سینما توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر پوشش بیمه تامین اجتماعی برای ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر «صفا آقاجانی» بازیگر پیشکسوت بستری شد + علت مُهر زنانگی بر این شعرها خورده است | نقدی بر کتاب شعر «من دیگری هستم» مرضیه هاشم‌زاده جوایز پلاتینو به «جامعه برف» رسید گیشه سینمای چین در تصاحب «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» علت توقف پخش سریال «سرزمین مادری» چیست؟ درگذشت «لوردیس پورتیلو» فیلمساز نامزد اسکار ارتقای هنر شهری در گرو ایجاد سازمان زیباسازی کتاب‌های خوب در میان انبوه آثار ضعیف گُم می‌شود
سرخط خبرها

سری جدید «عصر جدید» با ایده‌ای از احسان علیخانی + جزئیات پخش

  • کد خبر: ۷۸۸۹۰
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
  • ۲
سری جدید «عصر جدید» با ایده‌ای از احسان علیخانی + جزئیات پخش
گفته می‌شود قرار است برنامه استعدادیابی «عصر جدید ۳» با ایده‌ای از احسان علیخانی به آنتن تلویزیون بازگردد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان علیخانی و تیمش این روز‌ها مترصد هستند تا اوضاع کرونا بهبود یابد و بلافاصله فصل جدید عصر جدید را شروع کنند. اگر شرایط مهیا شود این برنامه نوروز ۱۴۰۱ به آنتن شبکه سه خواهد رسید.


سری دوم عصر جدید به خاطر کرونا بار‌ها به تعویق افتاد. با این حال ابتدای امسال که اوضاع بهتر شد، سازندگان به این فکر افتادند تا فصل جدید را شروع کنند. حتی اواخر فروردین این ایده جدی شد که بار دیگر موج جدید کرونا معادلات را به همر ریخت. تجربه فصل قبل که تولید برنامه بیش از حد به درازا کشید، سازندگان را به این نتیجه رساند که فعلا دست نگه دارند. احسان علیخانی در فکر یافتن راهکاری است تا بتواند «عصر جدید ۳» را آغاز کند. او امیدوار است شرایط کرونایی به حد معقول برسد.


چشم امید سازندگان عصر جدید، سرعت گرفتن واکسیناسیون است. از یک طرف، شرط تولید سری جدید، واکیسنه شدن عوامل سازنده برنامه است و از طرف دیگر شرکت کنندگان و تماشاچی‌ها هم باید کارت واکسن به همراه داشته باشند. ضمن آن که تجربه ناموفق نبودن تماشاگر در برخی قسمت‌ها، سازندگان عصر جدید را به این نتیجه رسانده است که بدون تماشچی برنامه را نسازند.


این بار تصمیم احسان علیخانی این است که گروه «عصر جدید» به شهر‌های مختلف برود و در آن جا از متقاضیان راستی آزمایی انجام شود؛ درست مثل کاری که داوران گات تلنت با حضور در ایالت‌های مختلف انجام می‌دهد. سفر به شهرستان، امتیازی است که نصیب متقاضیان عصر جدید می‌شود و دیگر نیاز نیست مسیر تهران و شهر‌های خود را چند بار بپیمایند. ضمن آن که در شرایط کرونایی، این شیوه معقول‌تر هم هست. ایده آل او و همکارانش رساندن برنامه به نوروز ۱۴۰۱ است. اگر این اتفاق رخ نداد باید منتظر برنامه کمی بعد از نوروز باشیم.

منبع: سینمادیلی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
وقتی عصر جدید پخش میشه احسان علی خانی و گروهش به همراه تماشاچیا انقدر شور و حال و نشاط تو خونه ها میارن که ادم امید بزندگی پیدا میکنه بخصوص بعد تمام شدن کرونای منحوس و اینهمه خونه نشینی و غصه ی بیماریو فوت عزیزان در خانواده ها نیاز شدیدی به این برنامه ها و سریالها و کارهای طنز وجود داره.. اما مشروط بر اینکه ساخت این برنامه هاسلامت و جان سازندگانشون رو به خطر نندازه و خدایی نکرده باعث غم نشه. پس اقای علی خانی عزیز دیر به تلوزیون و خونه هامون بیاین اما سلامت و دور از خطر. تن سلامتی همتون ارزوی ما و الویت خواستمون از شما عزیزان هست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
سلام آقای احسان علیخانی من شما رو دوست دارم طرفدارتون هستم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->