ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درخواست بردیا از فدراسیون والیبال:با سفر من از کره به ایتالیا موافقت کنید

  • کد خبر: ۷۹۰۱۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
  • ۱
درخواست بردیا از فدراسیون والیبال:با سفر من از کره به ایتالیا موافقت کنید
بردیا سعادت ملی پوش والیبال با انتشار بیانیه‌ای درباره دلیل عدم حضورش در اردوی تیم ملی توضیح داده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از اولتیماتوم فدراسیون والیبال به باشگاه کره‌ای ویکستورم که بردیا سعادت را در اختیار دارد مبنی خروج موقتی بردیا از کره و پیوستن به تیم ملی و عدم موافقت باشگاه ویکستورم، مصطفی کارخانه اعلام کرد که بردیا سعادت از تیم ملی بزرگسالان خط خورده است. پس از این حواشی بردیا سعادت، به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.
در این بیانیه آمده است:
سلام بر ایران و سلام بر مردم عزیز کشورم
خیلی سعی کردم در مقابل هجمه‌های ناحق و گزارشات خلاف واقع برخی دوستان سکوت کنم ولی متاسفانه اوضاع به سمتی پیش رفت که مجبورم برای تطهیر اذهان عمومی مطالبی را اینجا خدمتتان عرض کنم. در اردیبهشت ماه سال جاری با رضایت باشگاه مودنای ایتالیا قراردادی رسمی با باشگاه کره‌ای امضا کردم که از بین ٧٠ بازیکن من را به عنوان بازیکن خارجی انتخاب کردند و مدت این قرارداد از اگوست ٢٠٢١ تا فوریه ٢٠٢٢ میباشد.
برخلاف ادعا‌های نادرست مبنی بر عدم تمایل خودم به حضور در تیم ملی کشورم فدراسیون والیبال ایران و باشگاه کره‌ای ده‌ها بار برای حضور من در تیم ملی مذاکراتی داشتند، ولی متاسفانه هر بار بنا به دلایلی توافقی در این زمینه حاصل نشده و در آخرین مذاکرات انجام شده بین دو طرف، پیشنهاد باشگاه کره این بود که برای شرکت در مسابقات آسیایی مستقیم از کره عازم ژاپن شوم (با توجه به نزدیکی دو کشور و وضعیت قرمز کرونادر ایران) که متاسفانه مورد قبول فدراسیون ایران واقع نشد.
بازی برای تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است، امیدوارم با توجه به شرایط خاص کرونایی و قوانین کشور کره مبنی بر چهارده روز قرنطینه در صورت ورود به مناطق قرمز از لحاظ کرونایی در بازگشت به کره و از دست دادن چند مسابقه ابتدایی، با حضور مستقیم من در ایتالیا و مسابقات قهرمانی جوانان جهان با همراهی کامل باشگاه از لحاظ هماهنگی و رزرو پرواز‌ها و هزینه‌ها و غیره، موافقت شود تا بتوانم با تمام وجودم برای کشورم بازی کنم.
مجددا به عنوان سربازی کوچک با هماهنگی باشگاه، آمادگی کامل خود را جهت حضور قدرتمند در تیم ملی کشورم اعلام میدارم و امیدوارم فدراسیون محترم والیبال این امکان را برای من فراهم نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد.
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
0
اقای سعادت بااین صحبتها مثل اینکه باشگاه کره ای خوب خامت کرده یاواقعادرکره خوش میگذره.....!!
اخه مردحسابی بزرگترین بازیکنان دنیا چه درواایبال وچه درفوتبال وقتی تیم ملی کشورشان مسابقه مهمی دارد حتماوقطعاباید حداقل ۱۰روز قبلش به تمرینات کشورشان حاضرشوندتا اولا مربی شرایط ووضعیت بدنی وامادگی انها راببیندوثانیا باتیم هماهنگ ترشوند...معلوم است که نه فدراسیون ایران ونه هیچ فدراسیونی دردنیا حاضرنمیشود بازیکنش مستقیم ازتمرینات باشگاهی به مسابقات بین المللی بیاید..ولو اینکه بهترین بهترینهاباشد..شماتوقعت بالاست !!بقول کارخانه مشاوره غلط به شمادادند!سعادت مندباشید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->