آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟
سرخط خبرها
فرمانده معظم کل قوا :

اگر امنیت در جامعه نباشد، در آن هیچ کار درست و مثبتی انجام نمی‌شود

  • کد خبر: ۷۹۴۴
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
اگر امنیت در جامعه نباشد، در آن هیچ کار درست و مثبتی انجام نمی‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظّم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و اله) برگزار شد.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

بزرگ‌ترین لطمه‌ای که دشمنان می‌توانند به یک کشور بزنند، این است که امنیت را از آن سلب نمایند؛ کاری که امروز در برخی کشورهای منطقه شروع کردند و امنیت را از مردم می‌گیرند. در دنیا بیشتر از همه، آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی غربی با پشتیبانی پول کشورهای مرتجع منطقه دارند آشوب به‌پا می‌کنند، این بدترین دشمنی و خطرناک‌ترین کینه‌ورزی علیه یک ملت است.

به دلسوزان عراق و لبنان توصیه می‌کنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند، مردمشان هم مطالباتی دارند، بحق هم هست اما باید بدانند این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی [کشورشان] قابل تحقق و ممکن است. وقتی در کشوری ساختار قانونی به‌هم ریخت، هیچ عملی نمی‌شود انجام داد. وقتی در کشوری خلأ به‌وجود آمد، هیچ اقدام مثبتی نمی‌توان کرد. برای کشور عزیز ما هم از این فکرها کرده بودند که خوشبختانه مردم بموقع در میدان حضور پیدا کردند و خنثی شد.

این راه‌پیمایی بازگشت که این روزها دارد انجام می‌گیرد، روزی به بازگشت فلسطینی‌ها منتهی خواهد شد و صاحبان اصلی سرزمین به آن باز خواهند گشت. امروز داریم می‌بینیم استکبار با هزینه‌های سنگینی که کرده، تا امروز ناکام مانده و در منطقه شکست خورده است؛ خودشان گفتند "7هزار میلیارد دلار خرج کردیم [اما] هیچ‌چیز دستمان نیست".

حضور در ارتش جمهوری اسلامی، صرفاً یک شغل مثل بقیه‌ی مشاغلی که انسان دنبال آنها می‌رود نیست؛ بلکه به‌عهده گرفتن یک مسئولیت مقدس است، آن مسئولیت چیست؟ حفظ امنیت.

امنیت از مهم‌ترین و مؤثرترین عوامل مورد نیاز یک جامعه است. اگر امنیت در جامعه نباشد، در آن هیچ کار درست و مثبتی انجام نمی‌شود. اگر امنیت در یک جامعه نبود و کشور مورد تهدید دشمنان بود، نه کار علمی و تحقیقی، نه فعالیت اقتصادی، نه کار فکری و فرهنگی می‌شود انجام داد. در محیط ناامن، هر کسی به‌فکر جان خود است.

شما نیروهای مسلح، حافظان امنیت کشورید.

خبر در حال بروزرسانی است...

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->