آمریکا: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند
سرخط خبرها
فرمانده معظم کل قوا :

اگر امنیت در جامعه نباشد، در آن هیچ کار درست و مثبتی انجام نمی‌شود

  • کد خبر: ۷۹۴۴
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
اگر امنیت در جامعه نباشد، در آن هیچ کار درست و مثبتی انجام نمی‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظّم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و اله) برگزار شد.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

بزرگ‌ترین لطمه‌ای که دشمنان می‌توانند به یک کشور بزنند، این است که امنیت را از آن سلب نمایند؛ کاری که امروز در برخی کشورهای منطقه شروع کردند و امنیت را از مردم می‌گیرند. در دنیا بیشتر از همه، آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی غربی با پشتیبانی پول کشورهای مرتجع منطقه دارند آشوب به‌پا می‌کنند، این بدترین دشمنی و خطرناک‌ترین کینه‌ورزی علیه یک ملت است.

به دلسوزان عراق و لبنان توصیه می‌کنم اولویتشان را علاج ناامنی قرار دهند، مردمشان هم مطالباتی دارند، بحق هم هست اما باید بدانند این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی [کشورشان] قابل تحقق و ممکن است. وقتی در کشوری ساختار قانونی به‌هم ریخت، هیچ عملی نمی‌شود انجام داد. وقتی در کشوری خلأ به‌وجود آمد، هیچ اقدام مثبتی نمی‌توان کرد. برای کشور عزیز ما هم از این فکرها کرده بودند که خوشبختانه مردم بموقع در میدان حضور پیدا کردند و خنثی شد.

این راه‌پیمایی بازگشت که این روزها دارد انجام می‌گیرد، روزی به بازگشت فلسطینی‌ها منتهی خواهد شد و صاحبان اصلی سرزمین به آن باز خواهند گشت. امروز داریم می‌بینیم استکبار با هزینه‌های سنگینی که کرده، تا امروز ناکام مانده و در منطقه شکست خورده است؛ خودشان گفتند "7هزار میلیارد دلار خرج کردیم [اما] هیچ‌چیز دستمان نیست".

حضور در ارتش جمهوری اسلامی، صرفاً یک شغل مثل بقیه‌ی مشاغلی که انسان دنبال آنها می‌رود نیست؛ بلکه به‌عهده گرفتن یک مسئولیت مقدس است، آن مسئولیت چیست؟ حفظ امنیت.

امنیت از مهم‌ترین و مؤثرترین عوامل مورد نیاز یک جامعه است. اگر امنیت در جامعه نباشد، در آن هیچ کار درست و مثبتی انجام نمی‌شود. اگر امنیت در یک جامعه نبود و کشور مورد تهدید دشمنان بود، نه کار علمی و تحقیقی، نه فعالیت اقتصادی، نه کار فکری و فرهنگی می‌شود انجام داد. در محیط ناامن، هر کسی به‌فکر جان خود است.

شما نیروهای مسلح، حافظان امنیت کشورید.

خبر در حال بروزرسانی است...

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->