نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

از طاهری، تا نبی و کاشانی، چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۹۵۹۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
از طاهری، تا نبی و کاشانی، چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟
با رفتن احتمالی جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، نام‌های زیادی برای جانشینی او مطرح می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، همان طور که در ۸ شهریور ماه نوشتیم، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد کناره‌گیری از سمتش در این باشگاه را دارد و گفته می‌شود او این روزها مصمم‌تر از همیشه در پی عملی کردن این صمیم است.

 

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی از استعفای سمیعی صحبت کرد و گفت که منتظر روزهای آینده خواهد ماند اما قطعا این تغییر و تحول تا بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجبکستان رخ نخواهد داد.

 

پرسپولیسی‌ها ۱۹ شهریور راهی تاجیکستان خواهند شد و ۲۳ شهریور در دوشنبه به مصاف استقلال این کشور خواهند رفت و طبق شنیده‌ها سمیعی در بازگشت از این کشور دیگر در این سمت فعالیتی نخواهد داشت.

 

از طرف دیگر از حالا صحبت‌هایی مبنی بر انتخاب جانشین سمیعی به گوش می‌رسد و هر روز نام‌های جدیدی به میان می‌آید. از علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق پرسپولیس گرفته تا حمیدرضا گرشاسبی، مصطفی آجرلو و مهدی محمدنبی نام‌هایی هستند که در محافل خبری و فضای مجازی از آنها به عنوان مدیرعامل بعدی نام برده می‌شود.

 

برخی از منابع خبری مدعی هستند که مدیرعامل بعدی پرسپولیس، پیش از این هم در این سمت فعالیت داشته و با فضای کار بیگانه نیست. این گروه معتقدند که طاهری گزینه محتمل حضور دوباره در باشگاه پرسپولیس است. حضور طاهری اما در پرسپولیس که به دلیل بازنشستگی از این باشگاه جدا شد شاید مهم باشد اما به نظر می‌رسد در شرایط فعلی خیلی جدی نیست.

 

از طرف دیگر حمیدرضا گرشاسبی هم این روزها به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد انتخاب شده و بعید به نظر می‌رسد به این سرعت عطای کار در این باشگاه را به لقایش ببخشد و دوباره مدیریت پرسپولیس به عهده بگیرد.

 

درباره مصطفی آجرلو هم حرف زیاد است؛ عده‌ای معتقد هستند که او یک استقلالی است و گزینه مناسبی برای مدیریت پرسپولیس در فضای فعلی نیست. آجرلو در مدیرعاملی پاس دوران درخشانس داشت اما در استیل آذین و تراکتور هرگز نتوانست روزهای خوبش در پاس را تکرار کند. دوری چند ساله او از فضای فوتبال شاید شانس او بری مدیرعاملی پرسپولیس را بسیار کم کند.

 

مهدی محمدنبی دیگر فرد شناخته شده‌‌ای  است که از او به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس حرف زده می‌شود. نبی اما احتمالا در وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک سمت خواهد گرفت و حضورش در پرسپولیس خیلی محتمل نیست. او احتمالا مدیر توسعه و تجهیز وزارت ورزش یا دبیرکل کمیته ملی المپیک خواهد شد و راهش احتمالا به پرسپولیس نخواهد رسید؛ هر چند که علاقه بسیار زیادی به کار در پرسپولیس داشته و همچنان دارد.

 

و آخرین نامی که این روزها اسمش به عنوان مدیرعامل دید پرسپولیس به گو می‌رسد حبیب کاشانی است که دو دوره مدیرعامل پرسپولیس بود و با این تیم قهرمان لیگ برتر را هم به دست آورد.

 

هر چه که هست باید منتظر روزهای آینده بود و دید که در نهایت چه کسی جایگزین جعفر سمیعی در پرسپولیس خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->