زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید پلمب طلافروشی‌های متخلف در مشهد | رئیس اتحادیه: فروشندگان طلا نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند + فیلم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی به کشور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟ سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟ آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از ساعت ۱۶ امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان مسکن ملی هیچ قراردادی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ندارند بررسی وضعیت رهن و اجاره در منطقه پنجتن مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی دل‌های نگران کارگران پیمانکاری با قرارداد‌های لرزان
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۱۵ شهریور

  • کد خبر: ۷۹۶۳۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۱۵ شهریور
بازار سهام امروز با روندی اصلای مواجه شد و در پایان بازار شاخص کل بورس با روندی ریزشی در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷هزار واحدی قرارگرفت . پیش‌بینی کارشناسان از بورس فردا به چه صورت است؟

به گزارش شهرآرانیوز ، بازار سهام امروز با روندی اصلای مواجه شد و در پایان بازار شاخص کل بورس با روندی ریزشی در محدوده یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی کارشناسان از بورس فردا به چه صورت است؟

روز گذشته سلمان بابایی‌زاده کارشناس بازار سرمایه درباره بورس امروز به تجارت‌نیوز گفته بود، بازار با مقاومت شاخص رو به رو است و احتمالا امروز شاهد تقابل عرضه و تقاضا در بازار باشیم.

در واقع امروز بازار با عرضه و اصلاح رو به رو شد و نتوانست مقاومت یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی را رد کند و با افت همراه شد. البته شرایط در بین گروه‌های بازار سهام متعادل بود، اما در هر گروه تک سهم‌هایی دیده می‌شدند که با عرضه مواجه شدند و کاهش قیمت داشتند.

اما پیش‌بینی از بورس فردا به چه صورت است؟ آیا روند اصلاحی شاخص ادامه‌دار می‌شود؟

مهران فتحی، کارشناس بازار سرمایه درباره دلایل ریزش بازار گفت: انتظار اصلاح ریزش و اصلاح در بازار را از هفته گذشته داشتیم و در ابتدای هفته جاری با اصلاح گروه فلزات اساسی بازار وارد جو اصلاحی شد.

وی افزود: حالا اگر بخواهیم دو دلیل مهم برای اصلاح در بازار در نظر بگیریم، باید به روند کاهشی نرخ ارز در پی سیگنال دولت برای از سرگیری مذاکرات برجام و ثبات در نرخ دلار هرات و کاهش تنش‌ها در افغانستان اشاره کنیم.

وی در باره نرخ ارز در کشور گفت: دولت در حال حاضر سیاست کنترل نرخ ارز را در پیش گرفته و در چند روز گذشته قیمت دلار ثابت یا کاهشی بوده است. اما تا پایان سال انتظار می‌رود نرخ ارز در کشور بین ۳۰ تا ۳۴ هزار تومان باشد.

فتحی درباره روند شاخص بورس گفت: شاخص کل بورس در حال حاضر به نقطه مقاومتی خود رسیده و اصلاح در آن دور از انتظار نبوده است. به طور کلی تا پایان این ماه رشد خاصی در بازار نداریم و گروه‌هایی که به نظر می‌رسد روند بهتری را در این روند اصلاحی دشته باشند سهم‌های کامودیتی محور و پتروشیمی‌ها هستند.

 

منبع:تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->