وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

مردم بعد از پایان سریال «گاندو» درباره آن چه می‌گویند؟

  • کد خبر: ۷۹۷۸۸
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
  • ۵
مردم بعد از پایان سریال «گاندو» درباره آن چه می‌گویند؟
مجموعه گاندو ۲ در ذهن بسیاری از کاربران این سؤال را ایجاد کرده است که آیا محمد، که وحید رهبانی، نقش او را ایفا می‌کرد، بعد از انفجار پایان فیلم، شهید می‌شود یا نه؟ سؤالی که از حالا زمزمه‌های زیادی را هم درباره ساخت فصل سوم این سریال ایجاد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل دوم سریال گاندو هم به پایان رسید و حالا این سریال دوباره به یکی از موضوع‌هایی تبدیل شده است که در فضای مجازی صحبت از آن داغ است. سریالی که فصل اول آن هم با حاشیه‌های زیادی همراه شد، اما با وجود همه آن حواشی، قسمت بعد آن هم ساخته شد و واکنش‌ها می‌گوید بیننده‌های خودش را هم داشته است، ولی آنچه بعد از پایان این مجموعه در ذهن بسیاری از کاربران سؤال ایجاد کرده، این است که آیا محمد، که وحید رهبانی، نقش او را ایفا می‌کرد، بعد از انفجار پایان فیلم، شهید می‌شود یا نه؟ سؤالی که از حالا زمزمه‌های زیادی را هم درباره ساخت فصل سوم این سریال ایجاد کرده است.

 

بسیاری از دنبال کنندگان سریال گفته اند که او شهید نمی‌شود. در کنار این اظهار نظرات، برخی کاربران هم استوری آرش قادری، نویسنده مجموعه را دست به دست می‌کنند که نوشته است: «خب، فصل دوم گاندو هم تمام شد و همون طور که قول دادم هیچ کس شهید نشد. این شب آخری بذارید راحت بخوابم لطفا. قهرمان‌های داستان همون تعدادی که اول فصل ۲ تحویل گرفتم، فردا شب تحویلتون می‌دم. نگران نباشید این قدر هم سؤال نکنید. خاطرجمع بخوابید. والا دیگه هی نگران نگران نگران. خلاص شد رفت.»

 

خبرگزاری تسنیم نیز هم ز مان با پایان این سریال خبر از ادامه دار بودن این ماجرا می‌دهد: «محمد» به شهادت نمی‌رسد و احتمالاً در فصل‌های بعدی این سریال، حضور خواهد داشت. باید منتظرِ اتفاقات دیگری برای پایان بندی این مجموعه تلویزیونی باشیم.

واکنش‌ها البته فقط به همین جا محدود نشد. کاربری با اشاره به شخصیت محمد در فیلم نوشته است: «فیلم باید قهرمان داشته باشه، قهرمانی از جنس مردم.» دیگری گفته: «پایان گاندو خیلی غافلگیرانه بود.» و کاربر دیگری هم نوشته: «هزاران دسته گل مثل محمد‌ها فدا شدن تا رسیدیم به اینجا و ان شاءا... این راه را ادامه می‌دهیم.»

 

در این میان کاربری هم به توییت چند وقت پیش سفیر انگلیس در ایران اشاره کرده بود و نوشت: «خیلی دلم می‌خواد بدونم که سفیر انگلیس بعد از پخش قسمت آخر گاندو، هنوزم از تماشای این سریال لذت می‌بره یا نه؟» او مدتی قبل در توییتی نوشته بود: «به هر حال من از سریال گاندو ۲ بسیار لذت می‌برم...»

کاربر دیگری هم خطاب به کارگردان مجموعه نوشت: «آقای امینی طبق گفته شما گاندو ۴۰ قسمت بود. می‌شه بگید چرا در قسمت ۳۷ تموم شد؟» در میان این حجم از واکنش ها، بودند کسانی هم که با نقش‌های پیشین وحید رهبانی که نقش محمد را بازی کرده، خاطره سازی کردند. یکی نوشته بود: «بچه‌ها یادتون می‌آد؟ محمد گاندو همون نیمای سریال خانه ماست.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
3
0
من که اصلا صدا وسیمای میلی راتحریم کردم بقیه مردم هم مثل من میگن برو بابا دلت خوشه برنج کیلوی ۵٠ هزار تومان بعدش گاندو چه خریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
1
اونی که برنج رو نزدیک ۵۰ تومان کرده مثل اشرفی و موسوی پور و غلامرضا رحمانی هستند که گاندو داره ابروی بعضی از مقامات بلند کشوری که این شرایطرا ایجاد کردند میبره بعد تو میگی صدا وسیما رو تحریم میکنم واقعا نمیدونم مشکلت از این سریال چیه حقیقت رو به مردم را نشان میدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
خلی خشم از این میاد تو اینترنت که نسب جهان نگاتون میکنن بد میگین گاندو بهترین سریال هستش و اینکه برنج چه ربتی به گاندو داشت
مهدی سرفراز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
0
0
بهترین فیلم تاریخ واقعا که افتخار میکنم به ایران وایرانی
مهدی سرفراز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
0
0
بهترین فیلم تاریخ واقعا که افتخار میکنم به ایران وایرانی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->