بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

چشم‌انتظار جشنواره گل در ساری

  • کد خبر: ۷۹۸۱
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
چشم‌انتظار جشنواره گل در ساری
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، شاگردان شریف میهمان ساروی‌ها هستند

مژده رنگیان - در یکی‌دو هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال، رقابت تیم‌ها برای حضور در جمع ۴ تیم اول جدول بیشتر و حساس‌تر می‌شود و مدعیان بالانشینی منتظر یک غفلت از حریفان خود هستند. فاصله کم امتیازات در نیمه بالای جدول باعث شده تا تیم‌ها بیش ازپیش شش‌دانگ حواس خود را جمع کنند؛ زیرا با یک اشتباه کوچک نیز ممکن است از جایگاه خود چندین پله سقوط کنند.


در انتظار آتش‌بازی
هفته دوازدهم لیگ برتر روز جمعه ۱۰ آبان‌ماه با ۶ دیدار پیگیری می‌شود که مشهدی‌ها نیز آخرین بازی خارج از خانه خود در این نیم‌فصل را در ساری دنبال خواهند کرد. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی هفته گذشته درخانه میزبان پارس‌آرا بود، آن‌هم بعد از یک ماه دوری از مسابقات که نتیجه آن نیز قابل پیش‌بینی بود و تماشاچیان حاضر در سالن و البته شخص فاطمه شریف، سرمربی تیم، لذتی از این دیدار نبردند؛ درحالی‌که پارس‌آرا ضعیف‌ترین خط حمله را داشت و جزو بدترین‌ها در دفاع است. البته شریف دلیل این اتفاق را دوری بازیکنان از لیگ به‌دلیل استراحت‌های اجباری جدول و کناره‌گیری ستارگان از لیگ دانست. حالا با پشت‌سر‌گذاشتن دیداری که تنها ۴ گل در آن ردوبدل شد، مشهدی‌ها قرار است به‌مصاف تیم یازدهم از جدول دوازده‌تیمی لیگ بروند. ساروی‌ها ۳۲ گل خورده را در کارنامه دارند و باوجود نیاز شاگردان شریف برای بهبود تفاضل گل در جدول، ممکن است شاهد به‌راه‌انداختن جشنواره گل در ساری باشیم.

بازی سخت در زمین شهروند
باوجوداین فاطمه شریف در آستانه این بازی از یک رقابت سخت نام می‌برد و می‌گوید: همیشه بازی در سالن شهری و با توجه به جو و شرایطی که دارد، سخت است و قطعا نمی‌توان به‌عنوان یک بازی ساده به آن نگاه کرد؛ به‌ویژه که هفته گذشته با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ برابر نامی‌نو آن‌هم در زمین اصفهان شکست خوردند و ما نیز باید خود را آماده چنین‌دیداری با بازیکنان شهروند کنیم.

جوان، اما خطرناک
رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور پیش از شروع لیگ، باعث شده بود تا این توقع ایجاد شود که شاهد شهروندی مقتدر در لیگ پانزدهم با تکیه بر جوانان بومی آن‌ها باشیم؛ اما شرایط جور دیگری در فصل جدید رقم خورد و ساروی‌ها با هدایت جعفرزاده با نتایج دوراز‌انتظار و ضعیف خود برابر حریفان به یکی از تیم‌های فانوس‌به‌دست لیگ بدل شدند. آن‌ها که با سرمایه‌گذاری روی جوانان مستعد و جذب چند چهره باتجربه، ترکیب فنی خوبی را در اختیار دارند، نتوانسته‌اند هنوز فرمولی برای خروج از بحران پیدا کنند و این موضوع سبب شده است تا شاگردان جعفرزاده در بدترین شرایط ممکن و تنها با ۴ امتیاز به‌دنبال بالاکشیدن خود در جدول باشند. تلاش هفته گذشته آن‌ها مقابل نامی‌نو، تیم پنجم جدول، برای کسب دومین پیروزی به نتیجه ننشست و حالا با همان توان این‌بار در زمین خود و با حضور تماشاگرانشان می‌خواهند مقابل هیئت فوتبال خراسان به میدان بروند و شاید نیروی جوانی آن‌ها شگفتی‌ساز شود.

شریف در کمین سومی
نگاهی به آمار ۲ تیم نشان می‌دهد که همه‌چیز روی کاغذ به سود مشهدی‌هاست. شهروند ساری یک پیروزی، ۸ باخت و یک تساوی در کارنامه دارد، ۱۵ گل وارد دروازه حریفان کرده است و در مقابل، دوبرابر آن گل خورده و با ۴ امتیاز بعد از دریژنو با صفر امتیاز در قعر جدول جای گرفته است. شاگردان شریف نیز ۷ برد، ۲ شکست و یک تساوی به نام خود ثبت کرده‌اند. هیئت فوتبال با ۴۵ گل زده بعد از مس رفسنجان بهترین خط حمله را دارد که یکی از عوامل آن حضور ساراشیربیگی با ۲۲ گل زده در صدر جدول گل‌زنان لیگ است. جدا از نتیجه‌ای که آن‌ها در این بازی کسب می‌کنند، نتایج حریفان نیز جایگاه شریف در جدول را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. هفته گذشته سایپا در دیداری غیرقابل پیش‌بینی از حفاری شکست خورد تا دست مشهد به رده سوم نرسد. در هفته دوازدهم، بالانشینان بازی‌های نسبتا ساده‌ای دارند و تنها در صورت شکست حفاری مقابل دختران کویر، نماینده استان یک پله صعود می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->