قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

بادران به جای شهرخودرو لیگ برتری می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۹۸۲۲
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
بادران به جای شهرخودرو لیگ برتری می‌شود؟
باشگاه بادران مذاکرات خود را برای خرید امتیاز شهرخودرو آغاز کرده و بعید نیست که شاهد حضور این تیم تهرانی در مشهد و لیگ برتر باشیم.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، بعد از اینکه تیم بادران به دلیل تفاضل گل نتوانست راهی لیگ برتر شود شایعاتی مبنی بر انصراف مسئولان این باشگاه برای تیم داری به گوش رسید.

این در حالی است که روز گذشته یکی از مسئولان رده بالای شرکت بادران اعلام کرد که به زودی سوپرایزی برای هواداران فوتبال خواهد داشت.

در این خصوص شنیدیم که مذاکراتی بین شرکت بادران و باشگاه شهرخودرو آغاز شده تا در صورت رسیدن به توافق، بادران به جای این تیم در لیگ برتر فعایت کند.

البته از آنجایی که کمیسیون ماده ۵ اجازه نقل و انتقال باشگاه به بیرون از استان مبدا را نخواهد داد باشگاه بادران باید در مشهد تیم داری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->