درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود
سرخط خبرها

شاخ‌به‌شاخ با سایپا در شهر قدس

  • کد خبر: ۷۹۹۳
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
شاخ‌به‌شاخ با سایپا در شهر قدس
شهرخودرو امروز میهمان خودروسازان است

بهنام اخوت - هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز با جدال سایپا و شهرخودروی خراسان در تهران آغاز خواهد شد؛ دیداری که بعد از یک هفته استراحت اجباری مشهدی‌ها به‌دلیل لغو دیدار خانگی با گل‌گهر سیرجان، حالا برای حفظ جایگاه شهرخودرو در جدول حائزاهمیت است. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در فصول گذشته همیشه برابر خودروسازان نارنجی‌پوش تهرانی کارشان دشوار بوده است، برای باقی‌ ماندن در بالای جدول به هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه نیاز مبرم دارند. تاریخچه دیدارهای شهرخودرو و سایپا نشان می‌دهد تیم تهرانی همواره حریفی چغر برای مشهدی‌ها محسوب می‌شده است.


آمار به سود طرفین
4 پیروزی، 3 تساوی و 5 شکست ماحصل تلاش شهرخودرویی‌ها (پدیده) برابر نارنجی‌پوشان تهرانی بوده است. شهرخودرو در طی این 12 بازی، 9 بار دروازه حریفش را گشوده و 12 بار هم تور دروازه‌اش فرو ریخته است؛ اعداد و آماری که همه و همه نشان از کار سخت شاگردان یحیی در تهران دارد. باوجود‌این، تیم تحت هدایت گل‌محمدی فصل گذشته رفت‌وبرگشت سایپا را شکست داد؛ عملکردی که مشهدی‌ها را به پیروزی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال امیدوار کرده است.


جایگاه متفاوت در جدول
شهرخودرو در طول 8 هفته گذشته و بدون احتساب یک بازی عقب‌افتاده شانزده‌امتیازی است و در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. مشهدی‌ها در 7 بازی انجام‌داده تنها 3 بار دروازه‌شان باز شده و بعد از سپاهان و تراکتور بهترین عملکرد دفاعی را داشته‌اند. در سوی مقابل سایپایی‌ها که با 8امتیاز در پله دوازدهم جدول ایستاده‌اند، در بخش دفاعی عملکرد قابل‌قبولی نداشته‌اند و 14 بار دروازه‌شان فرو ریخته است.


تقابل تجربه و جوانی
تقابل مربیان 2 تیم روی نیمکت، تقابل تجربه و جوانی است. یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهرخودرو، در زمره مربیان جوان لیگ به حساب می‌آید؛ اما کارنامه مربیگری او کارنامه‌ای پُروپیمان است، به طرزی که می‌توان او را یک مربی باتجربه در لیگ برتر فوتبال به حساب آورد. در مقابل ابراهیم صادقی، سرمربی خودروسازان، که بعد از علی دایی سکان هدایت نارنجی‌پوشان را به عهده گرفت، کاملا در ابتدای راه است و عملکرد سینوسی او و تیمش در همین 8 هفته نشان داده جوانی او چقدر می‌تواند در بزنگاه‌های حساس بازی به ضررش تمام شود. سایپایی‌ها در برخی هفته‌ها درخشان ظاهر شده‌اند و با متوقف‌کردن سپاهان و ذوب‌آهن فراتر از انتظار بوده‌اند و در مواردی دیگر هم با توقف نابهنگام برابر گل‌گهر و پارس جنوبی، همه را شگفت‌زده کرده‌اند. دیدار تیم‌های سایپا و شهرخودرو امروز از ساعت15:30 در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->