دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲
سرخط خبرها

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ادامه می‌یابد

  • کد خبر: ۷۹۹۵۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ادامه می‌یابد
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از ادامه روند واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد.

گروه حوزه و دانشگاه شهرآرانیوز | معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از ادامه روند واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد.


دکتر حمیدرضا طاهری در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: دز اول واکسیناسیون کارمندان و اعضای هیئت علمی از سوی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فردوسی مشهد انجام شده است به استثنای افرادی که در آن زمان مبتلا به کرونا بوده‌اند. البته دز دوم واکسیناسیون دانشگاهیان با همکاری مرکز بهداشت و درمان نیز درحال تزریق است و باتوجه‌به همکاری و هماهنگی خوب معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشکلی وجود ندارد.


وی ادامه داد: در حالت کلی همه همکاران دانشگاه فردوسی مشهد ازجمله اعضای هیئت علمی و کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، کارکنان خدماتی، کارکنان شرکت فضای سبز و مدرسان مدعو که به‌صورت حق‌التدریس با دانشگاه همکاری داشتند، در این بازه زمانی واکسینه شدند.


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد درباره واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه تصریح کرد: تزریق واکسن دانشجویان خوابگاهی ساکن در خوابگاه‌های پردیس دانشگاه فردوسی مشهد از دو هفته پیش شروع شده است و برای دانشجویانی که جدید وارد می‌شوند ادامه دارد. برنامه واکسیناسیون سایر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی هنوز اعلام نشده است، اما همکاران بنده درحال پیگیری هستند تا مجوز واکسیناسیون این افراد را هم بگیرند. به محض دریافت مجوز برنامه واکسیناسیون آن‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.


البته در دانشگاه فردوسی پیش‌بینی لازم برای واکسیناسیون دانشجویان انجام شده است، به‌طوری‌که اکنون محلی با هشت گیت در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع برای این امر آماده‌سازی شده است که روزانه قادر خواهیم بود تا چهار هزار نفر را واکسینه کنیم. علاوه بر ین سامانه نوبت‌دهی هم برای جلوگیری از شلوغی مراکز به وسیله معاونت دانشجویی دانشگاه تهیه شده است که به‌محض دریافت مجوز واکسیناسیون، دانشجویان گرامی می‌توانند با مراجعه به آن در زمان تعیین‌شده برای واکسیناسیون به مرکز مراجعه کنند.


به گفته این مقام مسئول در دانشگاه فردوسی مشهد، واکسن‌های تزریق‌شده تاکنون از دو نوع سینوفارم و آسترازنکا بوده که براساس تصمیم و توزیع دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است: نوع واکسن براساس توزیع معاونت بهداشت دانشگاه علوم پرشکی در شهر مشخص می‌شود. ممکن است واکسن‌های دریافتی حتی در روز‌های مختلف هفته با یکدیگر متفاوت باشد و همکاران مرکز بهداشت و درمان دانشگاه هیچ دخالتی در انتخاب نوع واکسن ندارند. تاکنون این مرکز دو واکسن سینوفارم و آسترازنکا را در روز‌های معین به متقاضیان تزریق کرده است.


براساس هماهنگی با معاونت بهداشت تاکنون ۳۲۸۰ دز واکسن به جامعه دانشگاهی تزریق شده است که ۴۴۰ دوز واکسن آسترازنکا و بقیه سینوفارم بوده‌اند. یادآور می‌شود دز دوم درحال تزریق است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->