آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است هزار و ۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی در طرح نوروزی خراسان رضوی تشکیل شد بودجه زیارت برای ۴ شهر زیارتی، تنها ۳۵۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس هفته چهارم شهریور

  • کد خبر: ۸۰۱۳۹
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
پیش‌بینی بورس هفته چهارم شهریور
روند بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته جاری مثبت بود و شاخص در محدوده یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت. بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

به گزارش شهرآرانیوز، بازار سرمایه در روز‌های گذشته و در هفته سوم شهریور ماه روندی نزولی را در پیش گرفت و در بیشتر روز‌ها با تحرکات منفی به کار خود پایان داد.

در آخرین روز معاملاتی، عرضه‌‎های اولیه توانستند سیگنال مثبتی را به بازار بدهند و تا حدی روند بازار را تغییر دادند. اما در روز‌های آینده بورس به چه صورت خواهدبود؟

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه درباره روند فعلی بورس به تجارت‌نیوز گفت: رسیدن شاخص به لحاظ تکنیکالی به مقاومت مهم است که احتمال اصلاح در آن بیشتر از سقوط است؛ بنابراین روز‌های آینده بازار خنثی و منفی خواهد بود، زیرا احتمال حرکت شاخص‌ساز‌ها دور از انتظار است.

علیرضا تاجبر هم درباره روند بازار سهام در روز‌های آینده هم گفت: باید معاملات هفته آینده و جا به جایی سهم‌ها صورت بگیرد. در حال حاضر اصلاح زمانی شاخص ادامه‌دار خواهد بود، اما فشار فروش و عرضه در بازار عمیق نخواهد بود.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی کرد: در سهام شاخص‌ساز و به طور خاص گروه‌های دلاری بازار، با توجه به انتظارات کاهشی (هرچند اندک)، کماکان استقبال مداومی از سوی معامله‌گران صورت نمی‌گیرد. گروه پالایشی البته با حمایت‌های دولتی وضعیت نسبی با ثبات‌تری دارد.

وی همچنین گفت: انتظار می‌رود استقبال بازار کماکان به سمت گروه‌های کوچک و تورمی باشد که از آن جمله می‌توان به گروه‌های دارویی، غذایی و زراعت اشاره نمود. همچنین بازی بزرگان پس از شکست مقاومت ۱۶۰۰ شروع خواهد شد.

 

منبع:تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->