نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مسابقات تدارکاتی برای والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا!

  • کد خبر: ۸۰۴۹۷
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
مسابقات تدارکاتی برای والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا!
پس از پیروزی بر هنگ کنگ، تیم ملی والیبال ایران امروز به مصاف تایلند می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی والیبال کشورمان در اولین گام آسیایی خود، یک برد مقتدر مقابل هنگ کنگ به دست آورد. بلند قامتان کشورمان که بعد از یک دهه با یک سرمربی ایرانی در این رقابت‌ها حاضر شده اند، در ۳ دست متوالی حریف خود را شکست دادند تا برای سایر رقبا خط و نشان کشیده باشند.

پیروزی با ترکیب نصفه نیمه

ایران که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به حساب می‌آید، می‌دانست که کار دشواری در برابر هنگ کنگ کم نام و نشان ندارد. نتیجه در دست اول هم نشان داد که تفاوت سطح والیبال ایران و هنگ کنگ چقدر است.  تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی در اولین دست این رقابت‌ها موفق شد به پیروزی قاطع ۲۵ بر ۱۲ دست پیدا کند. ملی پوشان در این دست عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند و توانستند اختلاف خود را با حریف زیاد کنند. در دست دوم این بازی، تیم ملی والیبال ایران باز هم موفق شد به پیروزی برسد. بلندقامتان ایران در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ هنگ کنگ را شکست دادند.

 

در اوایل بازی ۲ تیم پایاپای پیش رفتند، اما با گذشت زمان، تیم ملی والیبال ایران، تیم برتر میدان بود و توانست این دست را از آنِ خود کند. در ابتدای دست سوم، ۲ تیم پایاپای پیش رفتند، به طوری که تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال هنگ کنگ در امتیاز ۷ برابر شدند. در اواسط دست سوم تیم ملی والیبال ایران عملکرد بهتری داشت و توانست اختلاف خود را در این دست حفظ کند تا نتیجه ۱۴به۱۰ به سود ایران شود. در پایان این رقابت، بازیکنان ایران، تیم برتر میدان بودند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ دست سوم و بازی را به نام خود کردند.

عطایی: بازی تمرینی خوبی بود

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از پیروزی ایران برابر هنگ کنگ در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در همه تورنمنت‌ها بازی اول به دلیل شناخت نداشتن تیم‌ها از یکدیگر بازی سختی است؛ البته این دیدار برای ایران از این لحاظ سخت بود که اطلاعاتی از هنگ کنگ نداشتیم و نمی‌توانستیم راهبرد خاصی را برابر این تیم به کار بگیریم و بیشتر بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم. وی افزود: این دیدار، بازی تمرینی خوبی برای تیم ایران بود. ترجیح دادم فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود که این اتفاق نیفتاد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال به اهمیت آمادگی ذهنی بازیکنان اشاره و تصریح کرد: تا این لحظه سعی کردیم تمرکزمان را روی آمادگی ذهنی و بعد از آن بر آمادگی فیزیکی بازیکنان بگذاریم. خوشبختانه شرایط فیزیکی بازیکنان به دلیل حضور تعدادی از آن‌ها در المپیک در حد مطلوبی است. وی تأکید کرد: از نظر من وضعیت تیم ملی ایران قابل قبول است و تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

جدال حریفان ایران به سود پاکستان تمام شد

تیم ملی والیبال پاکستان که با هدایت رحمان محمدی راد، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است، در بازی نخست خود مقابل تایلند با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. پاکستان در دست‌های دوم و چهارم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ حریف شرق آسیایی خود را شکست داد و در دست‌های اول و سوم، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ مغلوب شد.


تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند می‌رود که این دیدار از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز می‌شود. در دیگر دیدار‌های روز نخست مرحله مقدماتی، تیم‌های بحرین، چین تایپه، کره جنوبی و چین به ترتیب موفق به شکست ۳ بر ۰ هند، قزاقستان، عربستان و کویت شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->