نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

مظاهری به استقلال برمی‌گردد؟ | بازگشت گلر شاکی بعد از تغییرات مدیریتی

  • کد خبر: ۸۰۵۸۵
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
مظاهری به استقلال برمی‌گردد؟ | بازگشت گلر شاکی بعد از تغییرات مدیریتی
اگر استقلال بعد از بازی با الهلال با تغییرات مدیریتی مواجه شود احتمال اینکه رشید مظاهری نیز بار دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند، زیاد است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با اینکه گفته می‌شد رشید به محض فسخ قرارداد با استقلالی ها راهی اصفهان می شود تا یک فصل فوتبالی را با تیم سپاهان سپری کند، اما گلر استقلال منتظر تغییر و تحولات در باشگاه استقلال است و فعلا دست نگه داشته و به هیچ تیم دیگری نرفته است.

رشید مظاهری با این حال در شروع تمرینات استقلال با این تیم کارش را شروع کرد و قرار بود با استقلالی ها به امارات برود اما این بازیکن درست نزدیک پلکان هواپیما اعلام کرد که قصد سفر با استقلالی ها را ندارد و به جای رفتن به امارات ،ساکش را برداشت و به خانه بازگشت تا اردوی استقلال در شوک بزرگی فرو رود!

 رشید در تهران قراردادش را با استقلال فسخ کرد و فوتبالی ها تصور کردند بعد از فسخ با استقلال حتما با سپاهان قرارداد می بندد. اما انگار مظاهری علاقه خاصی به سورپرایز فوتبالی ها دارد چون فعلا هیچ اقدام خاصی نکرده و مسأله انتقالش را مسکوت گذاشته است.

از این رو فوتبالی ها بر این باورند که او منتظر جدایی مددی از استقلال است تا بعد از برکناری او برای فصل بیست و یکم هم با استقلال قرارداد ببندد، اما فعلا که خبری از عزل و نصب در استقلال نیست و با وجود وعده وزیر جدید تغییراتی صورت نگرفته است.

 استقلال طی سالهای اخیر قربانی لج و لجبازی بازیکنان و مدیران این تیم شده است و این اتفاق مثل اینکه قرار نیست تمام شود.

شاید هم ریزش شدید انتهای فصل بیستم هم حاصل همین کشمکش ها بود. هر چند که دو طرف سعی می کنند خودشان را عاشق و دلسوز استقلال بدانند اما به نظر نمی‌رسد این لجبازی درونش عشقی جا داده باشد و هوادار در چنین شرایطی فقط لطمه روحی می خورد.

در مورد رشید و استقلال هم باید منتظر روزهای آتی و تغییرات احتمالی ماند. آیا رشید دوباره به استقلال باز می‌گردد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->