افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

وام جدید بانک ملی؛ شرایط دریافت و جزئیات سود بانکی (۲۵ شهریور ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۰۸۵۶
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
  • ۱۳
وام جدید بانک ملی؛ شرایط دریافت و جزئیات سود بانکی (۲۵ شهریور ۱۴۰۰)
در طرح تسهیلاتی «صدف» بانک ملی، افراد می‌توانند وام با سود پایین بگیرند که در واقع نوعی از وام ارزان است. شرایط این وام چیست؟

به گزارش شهرآرانیوز، یکی دیگر از بانک‌ها هم از طرحی برای اعطای وام به مشتریان خود خبر داده، بانک ملی ایران طرخ تسهیلاتی صدف را به مشتریان خود پیشنهاد کرده است.

براساس این طرح مردم می‌توانند از بانک ملی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومانی و با نرخ سود یک تا ۱۸ درصد دریافت کنند. در واقع به نظر می‌رسد که مردم بتوانند در این طرح وام با سود پایین بگیرند.

مبلغ وام طرح «صدف» بانک ملی ایران

مبلغ این وام در چند سطح تقسیم‌بندی می‌شود:

گروه اول پزشکان، وکلا، قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند که بالاترین میزان وام را یعنی ۳۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند این وام را با دو ضامن معتبر بگیرند.

گروه دوم کارکنان و مدیران شرکت‌ها هستند براساس میانگین مانده حساب می‌توانند تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان وام بگیرند.

برای این گروه شروطی وجود دارد، باید حقوق این گروه توسط بانک ملی پرداخت شود، همچنین به یک نفر ضامن معتبر نیاز دارند.

گروه سوم تمامی کارکنان، سازمان‌ها و شرکت‌هایی هستند که حقوق خود را از طریق بانک ملی می‌گیرند. این افراد با سپرده‌گذاری شخصی مطابق جداول طرح پس از تایید شعبه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام می‌گیرند.

گروه چهارم شامل سایر اقشار جامعه است که می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با ارائه وثایق و تضمینات وام بگیرند که نوعی وام با سود پایین است و جزئیات آن به شرح زیر است:

تا سقف ۵۰ میلیون تومان: یک نفر کارمند رسمی دولت یا کارمند قراردادی سازمان‌های دولتی یا یک نفر کاسب دارای جواز کسب

مبلغ ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان: ۲ نفر ضامن با شرایط بالا

از مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان: ۳ نفر ضامن با شرایط بالا

مشاهده جدول محاسبه وام طرح صدف بانک ملی

نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت

ترخ سود تسهیلات در این طرح از یک درصد تا ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه می باشد.

امتیاز سپرده‌گذاری در این طرح قابل انتقال به پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر است.

وام به نرخ سود ۱ درصد

در این طرح آمده که حتی وام با نرخ سود یک درصد هم پرداخت می‌شود که وام بدون سود و وام با سود پایین است. طبق حدول محاسبه‌ای در سامانه بانک ملی وجود دارد دو گروه می‌توانند وام با نرخ سود یک درصد بگیرند.

افرادی که سپرده‌گذاری می‌کنند، پس از ۹ ماه می‌توانند ۷۰ درصد از میانگین سپرده خود را وام بگیرند اما باید این وام را ۱۲ ماهه به بانک برگردانند.

همچنین افرادی که ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده‌اند می‌توانند ۷۰ درصد میانگین سپرده خود را به صورت وام دریافت کنند که باید انی تسهیلات ظرف مدت ۱۲ ماه بازپرداخت شود.

البته یک شرط ضمنی در این طرح وجود دارد و آن تایید شعبه است. در واقع در این طرح مردم می‌توانند وام با سود پایین بگیرند و اگر این موارد ذکر شده اجرایی شود این وام نوعی وام ارزان است.

منبع: تجارت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
0
سلام ب 100 میلیون وام نیاز دارم برای خرید ماشین چ کاری باید کرد ممنون
کرامتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
0
ها جون خودت،این وام ارزونه؟. چرا بانکها بانکداری اسلامی رو هیچ وقت نمیخوان یاد بگیرن؟مخصوصا تو بانک ملی جان.اکثر حقوق کارمندان و... رو میریزن توی تو.کمی انصاف بد نیست
گلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
چرا من پنج روز پیش رفته بودم فقط 50میدادن گفتن به بالا اصلا وام نمیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
سپرده گذاری بانک با پول کار می کندوامی به تو میدهدکه از ۲۴دردرصد بالاباشد بانک هیچ وقتبه منفعت مردم کار نکرده فقط برای اقازاده و سرمایه داران چون بانک راشارژ می کنندبدبخت طبقه پایین پول می گذارداینقدرگیربه او می دهند تامنصرف شودنمونه اش بانک سپه چقدردولت قبل خیانت کرددرحق بانک های نظامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
ببخشید این وام ها را کدام بانک ملی می پردازد. لطفا آدرس اون شعبه را هم بزارید چون شعبه هایی که ما سر زدیم کاملا بی اطلاع بودند . یا شاید هم این وام در ده بیست سال آینده پرداخت می شه.
رز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
بنده هم حقوقم به بانک ملی واریزمیشه ام چندسال حساب ملی ام برای کارتجاری استفاده شده امافقط پنجاه میلیون تومن وام میدن
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
این بیشتر وام دادن به بانک ملی حساب میشه نه مردم واقعا طنز مسخره ایی شده این وام قرض‌الحسنه بانکها
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
سلام. بانک ملی برای ۵۰ تومان میخواهد۱۰ درصدش یعنی ۵ میلیون را مسدود کند یعنی سودش را می گیرد و مسدود می کند. آخه این چه کار احمقانه‌ای است؟
سودش را نگیرید به هر حال ولی وقتی سودش را می گیرید رو چه حسابی پول مردم را مسدود می کنید؟
ب ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
بانک های ما شده مثل فروشگاه‌های زنجیره ای ، نوشته تخفیف ۳۵ درصد اما وقتی میری سوپری سرکوچه میبینی همون جنس با قیمت پائین تر میده.
سه تا ضامن و مبلغی از وامت که سودش رو هم دادی ،پیش خودشون نگه می دارند!!! یا مردم رو بر گیر آوردن یا مسئولین بانکی ما زیادی زرنگ تشریف دارند!
ولله این توهین به شعور مردمه!!!
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
0
اره اول به پزشکان و وکیل ها وام بدید اونا واجب ترن . مردم عادی به بدبختی عادت دارن یه جوری کنار میان. ولی دل پولدارها رو نشکنید
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
50 میلیون تومان چقدر وام میدن
ه.ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
با سلام مفسر با سواد، یا تو حساب و کتاب سرت نمی شود یا مردم را بی سواد فرض می کنی مگر پولی که مردم سپرده گذاری میکنند نباید برای ان سودی در نظر بگیری یعنی فقط پول بانک حساب و کتاب دارد؟!!!پس اینکه وام کم بهره نیست .وام ۱۸ درصد را که همه بانکها میدهند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
0
باسلام بابا کدام وام من که دو ماهه دارم هرروزیه سر به بانک میزنم سه ماهه ۱۰۰تمن پول منو گرو گرفتن تا ۲۰۰تمن وام بهم بدن هر روزشم میگن سایت بسته شده.این دیگه چه چه وامیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->