مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها
در سفر وزیر آموزش‌وپرورش به مشهد صورت گرفت

افتتاح ۷ سالن ورزشی ساخته شده توسط یک نیکوکار

  • کد خبر: ۸۰۸۸
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
افتتاح ۷ سالن ورزشی ساخته شده توسط یک نیکوکار
وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به مشهد ۱۸ پروژه ورزشی را افتتاح کرد؛ پروژه‌هایی که از میان آن‌ها ۷ سالن ورزشی دانش‌آموزی با زیربنایی بالغ‌بر ۱۲ هزار مترمربع با مشارکت خیّر ورزشی، مهدی مروج‌تربتی، در نواحی آموزش‌وپرورش مشهد ساخته و افتتاح شد. سالن‌های چندمنظوره‌ای که همگی شبیه به هم و در ۶ منطقه مشهد و یک سالن هم در شهرستان تربت حیدریه ساخته شده است. سالن‌های هفت‌گانه «مروج تربتی» در خیابان هنرستان (ناحیه ۶)، خیابان وحید (ناحیه ۵)، خیابان خبیری (ناحیه ۲)، خیابان ساجدی (ناحیه ۴)، بولوار حجاب (ناحیه ۷)، خیابان، ولی عصر (منطقه تبادکان) و یک سالن هم در شهرستان تربت حیدریه واقع شده است. محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش، با اعلام اینکه از مجموع ۱۵۸ پروژه ورزشی که در سطح کشور به‌طور هم‌زمان افتتاح شده است، ۱۸ پروژه با مساحت ۲۷هزارو۲۴۷ مترمربع و با هزینه ۴۰میلیارد تومان مربوط به خراسان رضوی است، اظهار کرد: ۳۰درصد این مبلغ از اعتبارات دولتی و ۷۰درصد از اعتبارات استانی و کمک خیّران تأمین شده است. وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به این پروژه‌ها اظهار کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد، شامل فضا‌های ورزشی روباز، سرپوشیده و استخر است و موجب افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان می‌شود. وی خاطرنشان کرد:
خراسان رضوی دارای یک‌میلیون و ۳۰۰هزار دانش‌آموز است که معادل حدود ۹درصد دانش‌آموزان کشور است. سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان در کشور ۱۷صدم مترمربع و در استان خراسان رضوی ۱۴صدم مترمربع است. حاجی‌میرزایی با تأکید بر لزوم افزایش سرانه ورزش دانش آموزان خراسان‌رضوی گفت: بیش از یک‌سوم از سرانه ورزشی پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین، فراهم شده است. برای ارتقا به حد استانداردی که در این سند پیش‌بینی شده، ۲۱هزار‌و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. وی در آیین افتتاح هم‌زمان سالن‌های ورزشی و استخر‌های دانش‌آموزی سراسر کشور در مشهد مقدس اظهار کرد: طبق سند تحول بنیادین، ما باید به ازای هر دانش‌آموز ۱/۶ مترمربع سرانه فضای ورزشی داشته باشیم و ما تاکنون کمی بیشتر از یک‌سوم این مقدار را فراهم کرده‌ایم و حتما باید به لحاظ دسترسی به فضا‌های ورزشی دانش‌آموزی، کار بیشتری انجام دهیم و کمبود فضا‌های ورزشی را در کشور جبران کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->