نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آمار وحشتناک بارسلونا در شب شکست از بایر‌ن‌مونیخ در نیوکمپ

  • کد خبر: ۸۰۸۸۹
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
آمار وحشتناک بارسلونا در شب شکست از بایر‌ن‌مونیخ در نیوکمپ
بارسا در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن حتی به نیم موقعیت خطرناک هم دست نیافت!

به گزارش شهرآرانیوز؛ اولین شب از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین بارسا در نیوکمپ و باخت دور‌از‌انتظار منچستریونایتد همراه بود. در بازی‌های سه‌شنبه‌شب این رقابت‌ها، آبی‌و‌اناری‌ها در خانه خود و در‌حالی‌که می‌خواستند انتقام شکست سنگین ۸‌بر‌۲ مقابل بایرن را بگیرند، با ۳ گل مغلوب باواریایی‌ها شدند تا تیره‌روزی‌های کومان ادامه داشته باشد. دیناموکیف و بنفیکا در دیگر‌بازی این گروه به تساوی بدون گل رسیدند.

شیاطین سرخ در خانه یانگ‌بویز در‌حالی‌که با گل رونالدو از حریف پیش افتاده بودند، روی اشتباهات عجیب لینگارد بازی را با نتیجه ۲‌بر ۱ واگذار کردند. ویارئال و آتالانتا هم در یک بازی زیبا به تساوی ۲‌بر‌۲ رسیدند. یوونتوس و چلسی هم موفق شدند به‌ترتیب مالمو و زنیت را از پیش‌رو بردارند و بازی‌های گروه‌G هم با تساوی تیم‌های سویا مقابل سالزبورگ و لیل و وولفسبورگ به پایان رسید.

بارسا باز هم حریف بایرن نشد

بارسلونا مقابل بایرن‌مونیخ حتی یک شوت در چهارچوب هم نداشت و باواریایی‌ها همانند دیدار سال‌۲۰۲۰، مقابل کاتالان‌ها کاملا بر میدان مسلط بودند. بایرن‌مونیخ سه‌شنبه‌شب با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل بارسلونا در نیوکمپ به پیروزی رسید تا آن‌ها رکورد برد در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا طی ۱۸ فصل اخیرشان در این مسابقات را ثبت کنند و بارسلونا هم برای اولین‌بار در ۲۴ سال اخیر، در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.

می‌توان گفت هواداران بی‌طرف، از ادامه روند پیروزی‌های بایرن‌مونیخ در اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا متعجب نشدند، چرا‌که برد شاگردان ناگلزمن در نیوکمپ، دور‌از‌انتظار نبود. پیش‌تر انتظار می‌رفت جدال بارسلونا و بایرن‌مونیخ، بازی حساسی میان ۲ غول فوتبال اروپا باشد؛ اما اکنون بارسا مثل گذشته آماده نیست و نمی‌توان دیدار بارسا و بایرن را دیداری در سطح جدال غول‌ها دانست.

بایرن‌مونیخ که از فصل ۰۴-۲۰۰۳ به‌مدت ۱۸ فصل بازی‌های اولش در لیگ قهرمانان اروپا را برده، ۴۵ گل زده و فقط ۲ گل خورده است و این در‌حالی است که بارسلونا در ۱۰ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا، ۲۱ گل خورده است. باواریایی‌ها در ۱۹ بازی خارج‌ازخانه اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده‌اند که این طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری یک تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا‌ست (۱۵ برد و ۴ تساوی). اولین بازی یولیان ناگلزمن در لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان سرمربی بایرن‌مونیخ، روند گل‌زنی‌های پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان را به ۲۳ بازی رساند.

توماس مولر که در این بازی گل زد، هفتمین گلش در ششمین بازی برابر کاتالان‌ها در این تورنمنت را به ثمر رساند. هیچ بازیکنی به‌اندازه توماس مولر، دروازه بارسلونا را در لیگ قهرمانان باز نکرده است، اما روبرت لواندوفسکی هم نمایشی خیره‌کننده در این دیدار داشت. لواندوفسکی که نود‌و‌دومین بازی‌اش در لیگ قهرمانان را انجام داد، گل‌های ۷۴ و ۷۵ خود را به ثمر رساند تا برای هجدهمین بازی متوالی برای بایرن‌مونیخ در تمام تورنمنت‌ها گل زده باشد. آخرین‌باری که لوا برای بایرن گل نزد، ۱۱‌فوریه و در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل تیگرس مکزیک بود!

بارسلونا هم دیگر یک شماره‌۱۰ درخشان در ترکیب خود ندارد؛ لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن رفته و آنسو فاتی، وارث او، نیز به‌خاطر مصدومیت زانو همچنان دور‌از‌میادین است. تیم رونالد کومان در این بازی حتی یک شوت در چهارچوب هم نداشت و مجموع xG (موقعیت خطرناک گل) آن‌ها در این بازی، عدد نازل ۰.۲ بود. پایین‌ترین xG بارسلونا در ۵ سال اخیر، ۰.۴ بود که در دیدار مقابل دورتموند در فصل ۲۰-۲۰۱۹ رقم خورد.

این هشتمین دیدار از پنجاهمین دیدار اخیر بارسلونا بود که آن‌ها xG پایین‌تر از یک به ثبت رساندند. بارسلونا پس از شکست ۲ بر ۳ مقابل نیوکاسل در سال‌۱۹۹۷، برای اولین‌بار در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. هدف و انتظارات باشگاه بارسلونا در فصل جاری مثل چند سال قبل نیست و این از ترکیب اصلی آن‌ها مشخص است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->