سامسونگ: به فعال‌سازی ویژگی ضدسرقت گوشی اهمیت بدهید مجلس استفاده و حمل و خرید و فروش استارلینک را ممنوع کرد نمایشگر آیفون ۱۷ بزرگ‌تر از نمایشگر نسل‌های قبل خواهد بود جزئیات لیست شدن توکن بلوم (Blum) + قیمت و آموزش برداشت قطع اینترنت در جریان جنگ، ۲۴۰۰ مگاوات از بار شبکه برق ایران را کاهش داد انکر درباره خطر انفجار ۵ پاوربانکش هشدار جهانی صادر کرد فیسبوک از عکس‌های خصوصی مردم برای تعلیم هوش مصنوعی استفاده می‌کند تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه الکامپ در آینده اعلام می‌شود ایلان ماسک کارمند ایرانی شرکت تسلا را اخراج کرد + علت هک بیش از صد سایت فعال رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری ابابیل+تصاویر هدست اپل ویژن پرو در اتاق کولونوسکوپی به پزشکان در تشخیص سرطان کمک می‌کند سامسونگ از ارزان‌ترین ایرباد خود با نام Galaxy Buds Core رونمایی کرد + مشخصات آیا اینستاگرام رفع فیلتر شده است؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اختلال گسترده در مکان‌یاب اپلیکیشن‌‌های کاربران | آیا GPS در ایران قطع شده است؟ آیا قرار است تلگرام رفع فیلتر شود؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اینترنت بین‌الملل در تمام اپراتور‌ها وصل شد (۴ تیر ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در «محور مالی و اقتصادی» نخستین لیگ خلاقیت کلان‌شهر‌ها رتبه دوم را کسب کرد اطلاعیه جدید نوبیتکس | همه چیز را به حالت عادی برمی گردانیم حملات سایبری ایران در کمین آمریکا و اسرائیل استفاده از واتساپ روی تمام دستگاه‌های مجلس نمایندگان آمریکا ممنوع شد
سرخط خبرها

واتساپ در تلاش برای ایجاد قابلیتی به منظور یافتن موقعیت مکانی کسب‌وکارهای مختلف

  • کد خبر: ۸۱۰۵۲
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
واتساپ در تلاش برای ایجاد قابلیتی به منظور یافتن موقعیت مکانی کسب‌وکارهای مختلف
به‌تازگی در واتساپ قابلیت آزمایشی جدیدی برای برخی کاربران اضافه شده که تا به کمک آن بتوانند فهرست کسب‌وکارهای مختلف را در اختیار داشته باشند و این پیام‌رسان به آنها برای یافتن موقعیت مکانی مغازه،‌ها رستوران‌ها و مکان‌های مشابه کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ واتساپ یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر جهان محسوب می‌شود و در حال حاضر ۲.۵ میلیارد نفر کاربر فعال دارد. این اپلیکیشن در حال حاضر اپلیکیشن پیام‌رسان اصلی بسیاری از افراد محسوب می‌شود و حتی در برخی از نقاط تاحدودی یک اپلیکیشن پرداختی نیز به شمار می‌رود. در برخی از نقاط هم بهترین و راحت‌ترین روش برای تماس با کسب‌وکارهای مختلف است.

به‌تازگی قابلیت جدیدی در این پلتفرم در حال آزمایش است که به لطف ایجاد آن فهرستی از کسب‌وکارهای مختلف ایجاد می‌شود که کاربران با بهره‌مندی از آن می‌توانند مغازه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و بسیاری از کسب‌وکارهای مشابه دیگر مورد نظر خود را بیابند.

در حال حاضر این قابلیت آزمایشی در شهر سائوپائولوی برزیل که میلیون‌ها کسب‌وکار در آن در حال فعالیت هستند، در حال آزمایش است. مت ایدما (Matt Idema) معاون پیام‌رسانی فیسبوک، در گفت‌وگویش با رویترز اذعان کرده است هند و اندونزی هم می‌توانند کاندیداهای خوبی برای آزمایش این قابلیت باشند.

او در ادامه مصاحبه‌اش با رویترز گفته صاحبان کسب‌وکارهای مختلف قبلاً شماره‌های واتساپ خود را در قالب بسته‌های مختلف یا به وب سایت‌ها یا بخش تبلیغات فیسبوک در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا به پل ارتباطی بین آن‌ها و مشتریان تبدیل شود و مشتریان از این طریق با آن‌ها چت کنند.

با توجه به اینکه واتساپ به دلیل نقض حریم خصوصی موردحمله شدید کمیته حفاظت از اطلاعات ایرلندی قرار گرفته و ۲۵۵ میلیون یورو هم بابت این موضوع جریمه شده ، اقدامات لازم را برای حفظ حریم خصوصی انجام داده و اذعان کرده است موقعیت مکانی مشتریان و نتایج جستجوی آن‌ها ذخیره نمی‌شود.

ایدما در مصاحبه‌اش با رویترز خاطرنشان کرد که تبلیغات نیز به‌زودی به واتساپ افزوده خواهد شد و معتقد است که چنین اقدامی می‌تواند مسیر ورود این پیام‌رسان به حوزه تبلیغات را که مدل اصلی تجارتی فیس بوک محسوب می‌شود، هموار کند و تبلیغات می‌تواند به بخشی از مدل تجاری واتساپ هم تبدیل شود. در حال حاضر میلیون‌ها نفر از افراد فعال در حوزه کسب‌وکار در اینستاگرام و فیسبوک از روش تبلیغات کلیکی که مشتریان را به واتساپ هدایت می‌کند، استفاده می‌کنند. در حال حاضر واتساپ ابزارهایی مثل کاتالوگ فروشگاه‌ها را نیز به کاربران عرضه می‌کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->