پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

قیمت خودرو همچنان در حال ریزش؛ کاهش ۲ تا ۷ میلیون تومانی قیمت‌ها (۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۱۱۰۵
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
  • ۳
قیمت خودرو همچنان در حال ریزش؛ کاهش ۲ تا ۷ میلیون تومانی قیمت‌ها (۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰)
 رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو کرج اظهار داشت: یکسری از متقاضیان خرید خود را به تعویق انداخته‌اند تا مشخص شود که چه تاثیری روی بازار به وجود خواهد آمد خودرو در دو تا سه روز گذشته بین ۲ تا ۷ میلیون تومان ارزان شده، اما همچنان کاهش قیمت محسوس نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید کریمی در مورد وضعیت بازار خودرو و تاثیر خبر واردات مشروط خودرو خارجی بر بازار اظهار کرد: با اینکه هنوز جزئیات مربوط به واردات خودرو مشخص نیست، اما به هر حال تاثیر خود را روی بازار خودرو می‌گذارد. باید توجه داشت این خودرو تنها زمانی به واقع ارزان می‌شود که نرخ دلار کاهش داشته و این طور نیست که خودرو ارزان شود و قیمت زمین یا طلا همچنان بالا بماند. یک چنین حالتی ممکن نیست امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و بازار به یک تعادل و ثبات برسد این افزایش و کاهش قیمت‌ها به نفع فروشنده و خریدار نیست.

وی افزود: خریدار‌ها دست نگه داشته‌اند تا ببیند چه اتفاقی می‌افتد بنابراین رکود در بازار بیشتر شده و روی قیمت‌ها هم تاثیر می‌گذارد. در نهایت تاثیر واقعی واردات خودرو زمانی مشخص می‌شود که واقعاً خودرویی وارد شود. البته در چند روز اخیر تاثیرات آن مشاهده شده، اما به نظر می‌رسد تاثیرات روانی آن طی هفته آتی بیشتر مشخص می‌شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو کرج تصریح کرد: یکسری از متقاضیان خرید خود را به تعویق انداخته‌اند تا مشخص شود که چه تاثیری روی بازار به وجود خواهد آمد. خودرو در دو تا سه روز گذشته بین ۲ تا ۷ میلیون تومان ارزان شده، اما همچنان کاهش قیمت محسوسی نبوده برای مثال پژو پارس از ۲۸۲ میلیون تومان در سه روز گذشته به ۲۷۷ میلیون تومان رسیده است البته در مورد مدل ۹۹ این خودرو حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌ایم علت این امر کمتر شدن تقاضا و افزایش رکود است.

وی با اشاره به نرخ روز خودرو گفت: پژو پارس بین ۲۷۶ تا ۲۷۷ میلیون تومان و تیوفایو ۳۰۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۷ نسبت به سه روز گذشته از ۳۳۷ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون تومان، کوییک دو رنگ از ۱۷۶ میلیون تومان به ۱۶۸ میلیون تومان، نیسان فول آپشن دوگانه سوز از ۲۸۰ میلیون تومان به ۲۷۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۵۳ میلیون تومان به ۲۴۶ میلیون تومان، سمند از ۲۵۰ میلیون تومان به ۲۴۳ میلیون تومان و پراید مدل ۹۹ از ۱۳۹ میلیون تومان به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده است.

کریمی خاطرنشان ساخت: البته هنوز قیمت‌ها به قیمت قبل بازنگشته است. بنا براین تغییرات انجام شده تغییرات محسوس و زیادی نیستند. تا زمانی که عرضه افزایش نیابد قیمت به میزان خوبی کاهش نخواهد یافت، ولی باید توجه داشت که به هرحال فروشندگان از روند کاهشی قیمت خودرو می‌ترسند و سعی می‌کنند قبل از کاهش بیشتر قیمت‌ها خودرو خود را بفروشند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
بنا بر اطلاعات اماری حدود 80 درصد از خودروهای تولیدی این چند ساله برای تامین گارانتی مراجعا نکردن و خدا میدونه چه تعدادی خودرو در پارکینگ ها و نمایشگاه ها به طمع سود دپو و احتکار شده..
مجید اقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
مردیم انقدر قیمت ها ریخت یکی متوقفش کنه ! ها ها ها ! عجب تیتر باحالی زدی عموجوننننن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
کاهش قیمت تا دلار زیر ۱۰ هزار تومن نرود بدرد نمیخوره
دلار ۵۰۰۰ تومن و قیمتها ۷۰ درصد کاهش مردم میتونه نفس بکشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->