تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد!
سرخط خبرها

از قهرمانی والیبالی ها افسانه نسازیم/ایران سرشار از استعدادهای درخشان

  • کد خبر: ۸۱۲۳۶
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
از قهرمانی والیبالی ها افسانه نسازیم/ایران سرشار از استعدادهای درخشان
تیم ملی والیبال با پیروزی بر ژاپن به قهرمانی آسیا دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پیروزی و قهرمانی جوانان خوش قواره والیبال ایران در جام ملت‌های آسیا_اقیانوسیه همان وعده ما در جریان لیگ‌جهانی ایتالیا بود که‌ می‌نوشتیم ببازیم، ولی با جوان‌هایمان، چون این بازیکنان یک نسل طلایی دیگر با پتانسیل فنی و فردی دیگر هستند، اما مرد تنو‌مند روسی مردد مانده بود تا اینکه تیم‌ملی بر حسب ضرورت زمان‌پوست انداخت.
برخی‌ها مخالف بوند و می‌گفتند باید با همان‌ترکیب المپیک راهی ژاپن شویم، ولی در نهایت یک تصمیم خردمندانه اتخاد شد و تیمی روانه چیبا پورت ارنا شد که مثل شیری در قفس بی تابی می‌کرد، بردن ژاپن با ایشی کاوا کاملا حرفه‌ای آسان نبود، اما این اتفاق بزرگ در سایه وفاق رخ داد و نقطه عطفی تاریخی شد.
ایران قهرمان آسیا باقی ماند، ولی از این قهرمانی افسانه نسازیم، این واقعیت و جوهر وجودی جوانان ایران است که همواره نوری در تاریکی بوده اند. اکنون با این افتخار در والیبال دو قاره باید به فکر تداوم قهرمانی و جست و جو برای کشف و پرورش استعداد بکر باشیم. ایران یک سرزمین غنی از استعداد‌های درخشان است. در این رقابت‌ها جواد کریمی مدرن پاس داد، صابر بی مهار بود، صالحی عقاب آسا توپ زد، توخته قطر مناسبی بود، سید جدید والیبال ایران، علی اصغر مجرد شد. میلاد لیدری فکور و محمدرضا حضرت پور بی‌باک و جسور بودند. آفرین بر این بچه ها، اما باور کنیم ولاسکو درست تشخیص داده بود ایران، سر زمین بکر استعداد هاست...
کلام اخر خسته نباشید به بهروز عطایی و همکارانش که سد انحصار در والیبال ایران را شکستند تا شایسته‌ها در فضایی پر از اکسیژن نفس عمیق بکشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->