جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

«تل ماسه» رکورد فروش دوران پاندمی در سینماهای ۱۰ کشور دنیا را شکسته است

  • کد خبر: ۸۱۳۴۸
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
«تل ماسه» رکورد فروش دوران پاندمی در سینماهای ۱۰ کشور دنیا را شکسته است
فیلم «تل ماسه» (Dune) دنی ویلنوو در هفته اول اکران بین‌المللی فروش خوبی داشته است و سینماهای روسیه بهترین آمار فروش را برای این فیلم ثبت کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم Dune تاکنون در سالن‌های سینمایی ۲۴ کشور اکران شده و بیش از ۳۶.۸ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم ابرقهرمانی Shang-Chi هم با ادامه روند عالی خود با عبور از مرز فروش ۳۲۰ میلیونی، به جایگاه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های داخلی (آمریکا) از زمان شروع پاندمی رسید.

فیلم Dune تا روز ۲۲ اکتبر راهی سینما‌های ایالات متحده و سرویس HBO Max نمی‌شود ولی براساس آمار در سینما‌های دیگر کشور‌ها فوق‌العاده ظاهر شده و در تمامی این کشور‌ها رتبه نخست را به‌دست آورده است. از نظر آماری، این فیلم ۴ درصد بهتر از تنت (Tenet)، ۳۳ درصد بهتر از «بیوه سیاه» (Black Widow)، ۵۲ درصد بهتر از «بلیدرانر ۲۰۴۹» (Bladerunner ۲۰۴۹)، ۵۸ درصد بهتر از «شانگ‌چی» و ۸۰ درصد بهتر از «گودزیلا در برابر کونگ» کارش را آغاز کرده است.

«تل ماسه» همچنین رکورد دوران پاندمی در سینما‌های IMAX را در بیش از ده کشور جهان از جمله روسیه، بلژیک، دانمارک، آلمان، نروژ، سوئد، اوکراین، هنگ‌کنگ و سنگاپور شکسته است.

فیلم Dune که براساس رمان علمی‌تخیلی فرانک هربرت به همین نام ساخته شده، داستان نبرد چند خاندان بر سر تصاحب یک سیاره را روایت می‌کند. این نبرد در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس اتفاق می‌افتد که به‌دلیل طبیعت بیابانی‌اش به تل‌ماسه مشهور شده است و تنها منبع ماده‌ای ارزشمند در جهان به حساب می‌آید. 

فیلم جدید کلینت ایستوود یعنی Cry Macho هم در هفته نخست اکران توانسته ۴.۵ میلیون دلار درآمدزایی کند. فیلم‌های Candyman و Malignant نیز با فروش ۳.۵ و ۲.۶ میلیونی به ترتیب جایگاه‌های چهارم و پنجم را در اختبار دارند.

 

منبع: ویجیاتو

 


در ادامه ببینید

تریلر جدید فیلم «تل‌ماسه» Dune دنی ویلنوو


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->