استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

شاهمیری: شرایط سختی را در ژاپن تجربه کردیم| نظارت در چیبا تجربه جدیدی برایم بود

  • کد خبر: ۸۱۳۵۰
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
شاهمیری: شرایط سختی را در ژاپن تجربه کردیم| نظارت در چیبا تجربه جدیدی برایم بود
فرهاد شاهمیری گفت: استفاده از نرم‌افزار R۴ کنترل داوری در رقابت‌های چیبا تجربه جدیدی برایم بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا درحالی از ۲۱ شهریور آغاز شد که فرهاد شاهمیری عضو کمیته داوران کنفدراسیون آسیا، نظارت بر ۱۴ دیدار برگزار شده در چیبای ژاپن را برعهده داشت. شاهمیری با تاکید بر رضایت کمیته برگزاری مسابقات از عملکردش در قهرمانی آسیا، گفت: بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۶ داور و ۴ ناظر داوری برگزار شد که من به همراه، ابراهیم نمه از قطر، کوشیبا از ژاپن و شیمو یاما دبیر کمیته داوران آسیا از ژاپن، وظیفه نظارت بر مسابقات را برعهده داشتیم.
او در ادامه گفت: در این رقابت‌ها ۱۴ بازی از جمله تمامی مسابقات تیم ژاپن بجز بازی فینال را نظارت کردم که ۱۲ مسابقه در سالن اصلی مسابقات برگزار شد. علاوه بر این نظارت بر کار گروه ویدیو چلنج هم به عهده من و کوشیبا از ژاپن بود.
عضو ایرانی کمیته داوران کنفدراسیون آسیا به برگزاری ۲ کلینیک داوری در جریان مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: به دلیل برگزاری مسابقات در حباب و حضور افراد در قرنطینه، شرایط سختی را تجربه کردیم.
شاهمیری حضور در این مسابقات را به عنوان اولین تجربه بعد از بازنشستگی از دنیای داوری بین‌المللی را تجربه خوبی دانست و گفت: کمیته برگزاری هم از عملکردم رضایت کامل دارد. در این رقابت‌ها نکات زیادی یاد گرفتم. به‌خصوص این‌که در این دوره از رقابت‌ها پرکردن فرم R۴ (فرم قضاوت و کنترل داور) به‌صورت نرم‌افزاری انجام شد که تجربه جدیدی برایمبه حساب می‌آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->