امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

آیا گوشی تاشو زد فولد ۳ مشخصاتی در حد و اندازه یک پرچمدار دارد؟

  • کد خبر: ۸۱۳۷۱
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
آیا گوشی تاشو زد فولد ۳ مشخصاتی در حد و اندازه یک پرچمدار دارد؟
یکی از ایده‌هایی که در این سال‌ها بار‌ها مورد امتحان قرار گرفته، ساخت موبایلی با صفحه نمایش بزرگ و تاشونده است. با اینکه هنوز محصول کاملی و بدون نقصی در این زمینه تولید نشده است، به نظر می‌رسد سامسونگ آینده خود را در توسعه چنین مدل‌هایی می‌بیند.

شهرآرانیوز - سازندگان موبایل در سال‌های گذشته به دنبال ایده‌های تازه‌ای در طراحی محصول‌های خود بوده‌اند تا بتوانند آینده بازار موبایل‌های هوشمند را در اختیار خود قرار دهند. یکی از ایده‌هایی که در این سال‌ها بار‌ها مورد امتحان قرار گرفته، ساخت موبایلی با صفحه نمایش بزرگ و تاشونده است. با اینکه هنوز محصول کاملی و بدون نقصی در این زمینه تولید نشده است، به نظر می‌رسد سامسونگ آینده خود را در توسعه چنین مدل‌هایی می‌بیند.

این شرکت در همین راستا، مدتی پیش از گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کرد. جنس بدنه این محصول ترکیبی از آلومینیم و شیشه است و سازندگان تلاش کرده‌اند در طراحی، ظرافت را در کنار سادگی با هم ترکیب کنند.

مهم‌ترین ویژگی این محصول، به بخش نمایشگر‌های آن برمی‌گردد. این گوشی ۲ پنل نمایشگر دارد و هردوی این نمایشگر‌ها از پنل داینامیک امولد استفاده می‌کنند. نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچ و رزولوشن متفاوت ۸۳۲ در ۲۲۶۸ پیکسل و نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچ بزرگی و رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل را داراست و تصاویر را تقریبا به صورت مربعی نمایش می‌دهد.

هردوی این نمایشگر‌ها هم از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. البته در نمایشگر داخلی هم‌چنان شاهد خط تای وسط نمایشگر هستیم و سامسونگ هنوز نتوانسته است راهکار چشمگیری برای پنهان کردن این موضوع پیدا کند.

در بخش باتری هم زد فولد ۳ از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. هم‌چنین این گوشی شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ سریع وایرلس ۱۱ واتی و شارژ معکوس وایرلس ۴.۵ واتی را هم پشتیبانی می‌کند. البته با توجه به وجود ۲ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، توقع می‌رفت که باتری با ظرفیت بالاتری در این گوشی استفاده شود. با ظرفیت فعلی اگر استفاده معمولی از دستگاه انجام دهید، احتمالا باتری توان شارژدهی یک روز کامل را ندارد.

در بخش دوربین، زد فولد ۳ از ۳ حسگر ۱۲ مگاپیکسلی واید، اولتراواید و تله‌فوتو بهره می‌برد. در بخش دوربین سلفی هم ۲ دوربین ۱۰ و ۴ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر‌های زد فولد ۳ استفاده شده‌اند که کیفیت متوسطی دارند. در مجموع بخش دوربین‌های این محصول هم مانند باتری، عملکرد متوسطی داشته و ویژگی چشمگیر و خاصی که شما را به وجد بیاورد در آن مشاهده نمی‌شود.

در بخش پردازنده، اما زد فولد ۳ قدرتمند ظاهر شده و در آن از اسنپدراگون ۸۸۸ مدل ۵G استفاده شده است. از نظر ظرفیت حافظه هم پرچم‌دار سامسونگ در ۲ نسخه عرضه شده است: نسخه ۲۵۶ گیگابایتی به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی به همراه ۱۲ گیگابایت رم.

در نهایت، در بخش نرم‌افزاری هم زد فولد ۳ مجهز به اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI ۳.۱.۱ است که ترکیب قابل قبولی و مطمئنی را در این بخش تشکیل می‌دهد.

قیمت پرچم‌دار تازه سامسونگ بسته به میزان ظرفیت حافظه‌ای که انتخاب می‌کنید، بین ۱۵۹۹ تا ۱۷۹۹ دلار است و از جمله گران‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود به شمار می‌رود. در بازار موبایل کشورمان هم برای خرید این گوشی باید دست‌کم چیزی حدود ۵۵ میلیون تومان هزینه کنید.

 


در همین باره بخوانید

گوشی‌های تاشوی گوگل و شیائومی چه زمانی معرفی می‌شوند؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->