اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

انتقاد از حضور نفت‌کش‌ها در ورودی شهرک عسکریه

  • کد خبر: ۸۱۴۳
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
انتقاد از حضور نفت‌کش‌ها در ورودی شهرک عسکریه
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
۸۸۵...۰۹۱۵ لطفا به وضعیت آسفالت نبوت ۲۴ رسیدگی کنید.
۸۵۶...۰۹۰۲ ورودی شهرک عسکریه از طرف شرکت نفت خیلی خطرساز است. روزانه چندین نفر به علت جانمایی نامناسب فضای سبز از زیرپل سلام عبور می‌کنند. از آن طرف نفت کش‌ها که از راه می‌رسند به هیچ عنوان دید ندارند. چندین بار این پیام فرستاده شده است، اما ترتیب اثر نداده اند. حتما باید اتفاقی بیفتد تا به فکر بیفتند؟ لطفا پیگیری کنید.
۲۸۵...۰۹۱۵ از اینکه در خیابان‌ابوطالب -حدفاصل میدان ابوطالب تا چهارراه عبدالمطلب- سمت راست کوچه‌ها را روکش آسفالت کرده اند سپاسگزارم، اما سر کوچه‌ها نیاز به بازسازی دارد، به ویژه که در فصل بارندگی قرار داریم.
راهنمایی و رانندگی
۰۹۲۱...۳۲۱ از شهرداری محترم و مسئولان راهنمایی و رانندگی مشهد خواهشمندم موضوع زمان بندی چراغ‌راهنمایی تقاطع میدان جهاد-بولوار نامجو و بولوار شهدای ارتش را بازنگری کنند. زمان بندی نامناسب چراغ در این محل‌ها به ترافیک شدید و معطلی شهروندان در بولوار نامجو و شهدای ارتش منجر شده است.
بازار
۶۰۵...۰۹۱۵ در خیابان آبکوه یک مغازه لوازم التحریری فعال است که یک جامدادی پسرانه را ۷۰ هزارتومان می‌دهد. آیا واقعا این قیمت منصفانه است؟ آیا درست است که مغازه داران سوءاستفاده کنند؟
شهروند- امروز تنقلات را فقط می‌شود تماشا کرد، چون خیلی گران شده اند و خیلی‌ها توان خریدشان را ندارند.
بانک کشاورزی
۸۵۱...۰۹۳۶ یک سال پیش برای انجام خدمات بانکی به بانک کشاورزی مراجعه کردم که متأسفانه یکی از مسئولان آن اطلاعات کاملی درباره تقاضایم ارائه نکرد و به مشکل خوردم. کارکنان عزیز بانک‌ها لطفا کمی دقیق و دلسوزتر برخورد کنید.
قطارشهری
۶۵۰...۰۹۰۱ پیام داده بودم که خیلی آهسته ترمز گرفته شود، اما توجه نکردید، مسافران از این وضع راضی نیستند.
مخابرات
۱۷۰...۰۹۳۰ آنتن دهی اینترنت و تلفن همراه در فلاحی ۷ بسیار ضعیف است. لطفا پیگیری کنید.
اتوبوس رانی
۶۳۹...۰۹۰۳ چرا در شهرما به معلولان اهمیتی نمی‌دهند؟ ایستگاه اتوبوس بی آرتی جایگاهی برای معلولان ویلچری ندارد و از همین رو معلولان ناچارند صبر کنند تا یک نفر به آن‌ها کمک کند. لطفا به این وضع رسیدگی کنید.
متفرقه
۱۰۰...۰۹۳۷ هرکس که بدون مهارت برای کارگری سرگذر برود، روزی ۱۰۰ هزار تومان دستمزد می‌گیرد، ولی من کارگر ماهر نانوایی هیچ پشتوانه دولتی و صنفی‌ای ندارم، نان ارزان است و باید با روزی چهل پنجاه هزار تومان زندگی ام را بگذرانم.
۸۵۱...۰۹۳۶ در ستون حرف مردم مطالب، مقالات و بخش‌های مختلف را نقد کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->