تندروان:صابر سبک خاص خودش را دارد، اما ستاره نیست

  • کد خبر: ۸۱۶۸۵
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
تندروان:صابر سبک خاص خودش را دارد، اما ستاره نیست
اگر چه این روز‌ها خیلی‌ها صابر کاظمی را ابرستاره می‌دانند، اما محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهرداری اورمیه و کسی که صابر را به والیبال برگرداند، لقب ستاره را قبول ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا تندروان مربی سابق تیم ملی والیبال و سرمربی تیم شهرداری ارومیه که سال‌ها با صابر کاظمی کار کرده است درباره این بازیکن می‌گوید: صابر والیبالیستی است که در پستش عالی بازی می‌کند و وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام می‌دهد. می‌توانیم هر اسمی برایش بگذاریم، ولی ستاره وجود ندارد. صابر یک والیبالیست است و بس. صابر هنوز از برنامه‌هایش جلو نیست و طبق آن پیش می‌رود.
مربی سابق تیم ملی ترجیح می‌دهد صابر را با هیچ بازیکنی در والیبال دنیا مقایسه نکند و می‌گوید: به نظرم مقایسه درست نیست. صابر سبک خاصی را در والیبال بازی می‌کند؛ درست مثل شهرام محمودی که با سبک خودش بازی می‌کرد و بعد‌ها چند پشت خط زن بزرگ دنیا هم سبک او را یاد گرفتند، بازیکنانی مثل کورک یا والاس. خیلی از مربیان رفتند به سمت و سویی که بازیکنانشان با این سرعت اسپک بزنند، البته خیلی‌ها هم نتوانستند به خوبی شهرام اسپک بزنند. حالا صابر هم سبک خودش را دارد و می‌تواند برای بازیکنان دیگر الگو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->