آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

علی لندی، نوجوان شجاع و فداکار ایذه‌ای و قهرمان ملی درگذشت + علت فوت

  • کد خبر: ۸۱۷۲۰
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
  • ۵
علی لندی، نوجوان شجاع و فداکار ایذه‌ای و قهرمان ملی درگذشت + علت فوت
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیرو‌های امداد با فداکاری ۲ نفر را نجات داد، ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز بستری در بیمارستان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نجیمی افزود: این نوجوان فداکار و قهرمان ملی با سوختگی حدود ۹۰ درصد، و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان اعزام شده بود، بدلیل سوختگی زیاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میانسال و مسن در یک خانه شد، علی لندی، پیش از رسیدن نیرو‌های امدادرسان و آتش‌نشان به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا ۲ فرد نیازمند را نجات دهد.

وزیر کشور برای تسریع در روند درمان این نوجوان فداکار در تماس با استاندار اصفهان به وی ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه‌ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

وحیدی همچنین در تماس با استاندار خوزستان به وی ماموریت داد، تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه‌های درمان وی از طرف استانداری تامین شود.

مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) در سال ۱۳۶۹ در کلانشهر اصفهان راه‌اندازی شد.

این بیمارستان بعنوان یک مرکز آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به لحاظ تخصصی پذیرای بیماران از استان‌های مختلف کشور است و حدود یکصد تخت فعال دارد.

منبع: شبکه خبر


اینجا ببینید: مراسم تشییع «علی لندی»، نوجوان فداکار ایذه‌ای + فیلم و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بنده ناخلف ولی سربه راه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
به عنوان شهیدبایدبه خاک سپرده بشه
احسان مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
با سلام

بهتر بود حداقل برای دل ملت هم شده بفرمائید به شهادت رسید...
مقام این نوجوان نزد خداوند و ملت در حد شهداست..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
قهرمان شهادتت مبارک...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
0
شهادت مبارکت قهرمان تسلیت ازطرف کل مردم ایران به خانواده این قهرمان دهه هشتادی بخصوص ازطرف مردم سیستان وبلوچستان
محمد باقر حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
سلام جوانمردی فقط برای بزرگسال نیست گاهی پیش می آید که نوجوان ۱۵ ساله جوانمردی ...شجاعت و از خود گذشتگی را رکورد می زند یادش بخیر و راهش پر رهرو باد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->