سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

قیمت انواع برنج ایرانی در بازار +جدول (۶ مهرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۲۱۲۰
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
  • ۱
قیمت انواع برنج ایرانی در بازار +جدول (۶ مهرماه ۱۴۰۰)
همگی نسبت به افزایش قیمت برنج آگاه هستیم. برنج‌های ایرانی اکنون بسیار گران شده اند و در نتیجه از سفره بسیاری خانوار‌های کم درآمد رفته اند و یا اینکه جای خود را به انواع بی کیفیت و نامرغوب داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حالا طبخ برنج ایرانی برای بسیاری از خانوار‌های کم درآمد بسیار پرهزینه است و ترجیح می‌دهند با حذف آن به سراغ انواع ارزان قیمت و بی کیفیت برنج بروند. البته باید بدانیم حتی برنج خارجی هم با قیمت بی سابقه‌ای به فروش می‌رسد.

در ادامه قیمت انواع برنج ایرانی بررسی شده است. این برنج‌ها در دو حجم مختلف به فروش می‌رسند. مثلا برنج شیرودی اگر در کیسه‌های چهار و نیم کیلویی تا ۱۰ کیلویی در معرض فروش قرار بگیرد قیمت هر کیلوی آن ۳۶ هزار تومان است، اما کیسه‌های یک تا سه کیلوگرمی آن با قیمت هر کیلو ۳۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

برنح فجر

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۳۸۹۰۰۰،

۱ تا ۳ کیلوگرمی: ۳۹۹۰۰۰

 

برنج طارم اصل

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۴۷۰۰۰۰،

۱ تا ۳ کیلوگرمی: ۴۸۰۰۰۰

 

برنج شیرودی

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۳۶۰۰۰۰،

۱ تا ۳ کیلوگرمی: ۳۷۰۰۰۰

 

برنجک-برنج بوداده

قیمت هر کیلو گرم

درجه ۱: ۲۱۰۰۰۰

درجه ۲: ۱۷۰۰۰۰

 

برنج هاشمی

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۴۷۰۰۰۰،

۱ تا ۳ کیلوگرمی: ۴۸۰۰۰۰

 

برنج نیمدانه پرمحصول

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۲۳۰۰۰۰

 

برنج نیمدانه معطر

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۲۸۰۰۰۰

 

برنج ندا

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۳۵۵۰۰۰،

۱ تا ۳ کیلوگرمی: ۳۶۵۰۰۰

 

برنج معطر ایرانی سایر انواع

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۳۲۰۰۰۰،

۱ تا ۳ کیلوگرمی: ۳۳۰۰۰۰

 

برنج دم سیاه

قیمت هر کیلو گرم

۴.۵ تا ۱۰ کیلوگرمی: ۴۷۰۰۰۰،

۱ تا ۳ کیلوگرمی: ۴۸۰۰۰۰

 

همانطور که مشخص است برنج هاشمی و برنج دمسیاه همچنان گران‌ترین برنج‌های داخلی هستند. این قیمت‌هایی است که در سایت مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درج شده است.

در سایت برنج دات وان نیز قیمت برنج طارم سنگی و طارم هاشمی به ترتیب ۴۵ و ۴۶ هزار تومان به ازای هر کیلو درج شده است.

برنج دمسیاه نیز قیمتی ۴۸ هزار تومانی به ازای هر کیلوگرم دارد.

برنج صدری هم کیلویی ۴۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

برنج طارم محلی ۴۴ هزار تومان، کشت دوم ۵۵ هزار تومان، فجر ۳۸ هزار تومان، شیرودی ۳۶ هزار تومان، ندا ۳۵ هزار تومان، عنبر بو ۳۷ هزار تومان، دودی ۶۶ هزار تومان، قهوه‌ای ۵۵ هزار تومان، سرلاشه ۳۳ هزار تومان، نیمدانه معطر ۲۶ هزار تومان و پرمحصول ۲۴ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسند.

در میان انواع برنج خارجی نیز محصولی از تایلند که با یک نام تجاری در ایران به فروش می‌رسد گران‌ترین است و کیلویی ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برخی از برنج‌های اصلاح شده که از نظر ژنتیکی مورد تایید صنعت کشت نیستند دیگر کشت نمی‌شوند.

منبع: جام جم آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
RM
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
واقعا برا دولت متاسفم با این تورم وگرانی برنجی که همین چندسال پیش کیلویی ۵۰۰۰ تومان بود امروز شده کیلوی ۸۰ ال۹۰ هزارتومان خسته نباشید کمتر خانواده ایرانی هست که قدرت خرید این برنجها را داشته باشه بازم خسته نباشید این حق مردم ما نبود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->