معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

تلاش واتس‌اپ برای اتصال چند گوشی به یک اکانت

  • کد خبر: ۸۲۲۶۴
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
تلاش واتس‌اپ برای اتصال چند گوشی به یک اکانت
کاربران واتس‌اپ بالاخره پس از مدت‌ها به قابلیتی‌ که انتظارش را می‌کشیدند، دسترسی پیدا خواهند کرد و به نظر می‌رسد که آپدیت نسخه دوم قابلیت‌های چند دستگاهی به نام «Multi-Device 2.0»، این امکان را فراهم خواهد کرد تا در گوشی دوم هم از اکانت اصلی خود استفاده کنید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حال حاضر در یک لحظه می‌توانید از هر اکانت واتس‌اپ فقط در یک موبایل و چهار دستگاه دیگر از جمله کامپیوتر، تبلت و دستگاه‌های پورتال فیسبوک استفاده کنید. ولی در Multi-Device 2.0 این محدودیت برطرف خواهد شد و می‌توانید بکاپ یا گوشی ثانویه خود را با روشی مشابه واتس‌اپ وب یا قابلیت چند دستگاهی بتا به دستگاه اصلی خود وصل کنید.

تصویر زیر صفحه موبایلی را نشان می‌دهد که در حال بارگذاری حساب واتس‌اپ است. فرآیند دانلود پیام‌ها در این روش مشابه سازوکار محدود دانلود پیام‌ها در تبلت یا PC است. زمانی که واتس‌اپ را روی گوشی دوم خود باز می‌کنید، همه پیام‌ها از سرور دانلود می‌شوند و دیگر نیاز نیست که دستگاه اول دائما به اینترنت وصل باشد.


اولین باری که موبایل دوم خود را به اکانت واتس‌اپ وصل می‌کنید، این سرویس تمام تاریخچه چت‌ها را در یک پروسه رمزنگاری دوطرفه سینک می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی محدودیت خاصی برای دستگاه‌های ثانویه خواهد داشت یا نه، ولی به نظر نمی‌رسد که سخت‌گیری خاصی از سوی واتس‌اپ در این زمینه درنظر گرفته شود.

نسخه دوم قابلیت چند دستگاهی فعلا برای بتای iOS در دست توسعه قرار دارد اما احتمالا در آینده برای اندروید هم طراحی و منتشر خواهد شد. با این حال، متاسفانه فعلا هیچ تاریخی برای انتشار عمومی این قابلیت در دسترس نیست.

ظاهرا واتس‌اپ برای رقابت با سایر پیام‌رسان‌ها از جمله تلگرام مشغول توسعه قابلیت‌هایی است تا استفاده از این اپلیکیشن را آسان‌تر کند. چند روز پیش در گزارشی اعلام شد که احتمالا به‌زودی قابلیت Cashback هم به این پیام‌رسان اضافه می‌شود تا درصدی از پول‌های واریزی به کارت اعتباری خود کاربران برگشت داده شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->