سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

نادی: برخی‌ها از اسم من سوءاستفاده می‌کنند/ از نقدکردن در جریان مسابقات تعجب می‌کنم

  • کد خبر: ۸۲۴۰۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
نادی: برخی‌ها از اسم من سوءاستفاده می‌کنند/ از نقدکردن در جریان مسابقات تعجب می‌کنم
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: برخی‌ها ناجوانمردانه و در شرایطی که جوانان کشورمان هنوز در حال مسابقه هستند، اقدام به تخریب می‌کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا نادی در خصوص عملکرد والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نوجوانان جهان و جوانان جهان اظهار داشت: وقتی تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی مدال برنز گرفت و تیم ملی بزرگسالان با ترکیبی جوان و پس از پوست اندازی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد و مقابل ژاپنی که الان پیشرفت خوبی داشته، مقتدرانه پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید، قطعا باید بگوییم والیبال نمره خوبی در سال جاری گرفته است.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در خصوص تیم ملی جوانان کشورمان گفت: مگر باید در همه مسابقات قهرمان شد؟ مگر قهرمانی را همیشه به نام یک تیم می‌زنند؟ باید در نظر بگیریم که این رقابت‌ها، جهانی است و همه برای قهرمانی می‌آیند، اما نمی‌شود انتظار داشته باشیم که همیشه قهرمان شویم. این رقابت‌ها فرمول برگزاری خاصی داشت و تیم ایران با یک امتیاز آن هم در شرایط رقابت نزدیک با آرژانتین و بلژیک نتوانست به جمع هشت تیم صعود کند.
او خاطرنشان کرد: من تعجب می‌کنم که برخی‌ها در جریان مسابقات به نقد تیم جوانان می‌پردازند و از عملکرد تیم انتقاد می‌کنند. برخی‌ها ناجوانمردانه و شاید از روی قصد و غرض در شرایطی که جوانان کشورمان هنوز در حال مسابقه هستند، بجای روحیه دادن به آنها، اقدام به تخریب می‌کنند؛ این خیانت به والیبال است.
نادی ادامه داد: چرا نیمه خالی لیوان را نگاه می‌کنند؟ این تیم جوانان بوده و به لحاظ سنی شکننده است. بهروز عطایی روی یکی از بازیکنان خود حساب کرده بود، اما واقعا دستش در حنا ماند. با این حال معتقدم جوانان ایران اصلا بد بازی نکردند و نمایش خوبی داشتند. این شرایط برای آینده والیبال ایران مفید خواهد بود.
مربی بین المللی کشورمان در پایان افزود: پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا به دکتر داورزنی پیام دادم و به ایشان تبریک گفتم. داورزنی برای این والیبال زحمت کشیده و باید قدردان چنین مدیران باشیم. والیبال ما در طول این مدت افتخارات زیادی کسب کرده و باعث سربلندی خانواده والیبال شده است. من خودم به خوبی می‌دانم اگر نقدی وجود داشته باشد کی و چگونه مطرح کنم. اینکه برخی‌ها از اسم من سو‌ءاستفاده می‌کنند و برای خود تیم درست می‌کنند اصلا صحیح نیست و اگر لازم باشد از مراجع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم. الان هم برای خدمت به والیبال کشور اماده هستم و هر جا ببینم می‌توانم کمکی کنم هرگز دریغ نخواهم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->