کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی
سرخط خبرها
پس از عملیات مسلحانه پلیس در مشهد و خواف

۶۴۶ کیلو تریاک و حشیش کشف شد

  • کد خبر: ۸۲۸
  • ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
۶۴۶ کیلو تریاک و حشیش کشف شد

محمدحسن سیرجانی - تاجایی که خودروهایشان گاز می‌خورد در جاده می‌تاختند تا هرچه سریع‌تر پای معامله شومشان حاضر شوند و محموله را به دست مشتریانشان برسانند. در این بین اما گروهی از مردان قانون که پی به این ماجرا برده بودند برای دفاع از حق مردم و سلامتی جامعه پا به میدان نبرد گذاشته و چشم به جاده تیز کرده بودند.
سوداگران مرگ همچنان به مقصدشان نزدیک می‌شدند و از اینکه در جاده مزاحمی نداشتند خوشحال بودند تا اینکه ورق این معادله برگشت و دستشان برای گروه‌های پلیس رو شد. از آینه‌های خودرو به راحتی می‌شد حضور پلیس را تشخیص داد که به سمت قاچاقچیان می‌راندند. در یک چشم بر‌هم زدنی جاده به میدان نبرد تبدیل شد. در این لحظه موتور خودروها بود که قدرت خود را به رخ دیگری می‌کشید.
تعقیب و گریز قاچاقچیان یکی در نزدیکی مشهد و دیگری در محدوده شهرستان خواف آغاز شده بود. یکی از متهمان که در نزدیکی مشهد شناسایی شده بود سوار بر خودرو پژو 405 بود و متهم دیگر نیز با یک خودرو سمند در جاده خواف به رشتخوار می‌تازید.
عملیات دو اکیپ از مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر خراسان رضوی آغاز شده بود و متهمان تحت تعقیب آن‌ها اما خیال متوقف کردن خودروهایشان را نداشتند تا اینکه اسلحه‌های مجریان قانون خودنمایی کرد و دو نفر از مأموران با استفاده از قانون به‌کار‌گیری سلاح به شلیک چند تیر هوایی اقدام کردند.
شنیده شدن صدای شلیک تیر عزم راسخ مأموران قانون را به رخ دو گروه قاچاقچی کشاند چراکه اگر خودروشان را متوقف نمی‌کردند، هدف بعدی این شلیک‌ها قرار می‌گرفتند از‌این‌رو صدای موتورهای خودروی قاچاقچیان خاموش شد و آن‌ها در کنار جاده متوقف شدند.
متهمان اما نمی‌خواستند این آخر کارشان باشد برای همین تصمیم گرفتند تا به دل بیابان بزنند و از چشم پلیس دور شوند اما دیگر کار از کار گذشته بود و راهی جز زانو زدن در برابر قانون پیش پایشان نبود تیم عملیاتی پلیس در اقدامی ضربتی 3متهم که دو تن از آن‌ها سرنشینان‌405 و یک نفر راننده سمند بود را دستگیر کردند.
مجریان قانون در مرحله ابتدایی این عملیات که در نزدیکی شهر مشهد رقم خورده بود موفق شدند تا در بازرسی از خودرو 405مقدار 302کیلو‌گرم ماده‌مخدر تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در این سواری جاسازی شده بود کشف کنند. همچنین در مرحله دوم این عملیات هم مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر مقدار 213 کیلوگرم تریاک و 131کیلو و 500گرم حشیش را از داخل خودرو سمند در نزدیکی شهرستان خواف کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی که دستور این عملیات را صادر کرده بود ضمن خرسندی از اقدامات مؤثر همکارانش گفت که 3متهم دستگیر شده در این دو عملیات پس از تشکیل پرونده برای مراحل تحقیقاتی به دادسرا معرفی و پس از صدور قراری مناسب راهی زندان شدند.سردار محمد‌کاظم تقوی در ادامه از عزم جدی پلیس در حوزه مبارزه با مواد‌مخدر گفت و تأکید کرد: همکاران ما در پلیس امروز برای ایجاد جامعه‌ای سالم و امن شبانه روز در تلاش‌اند و با کوچک‌ترین تحرکات مجرمانه برخورد خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->