جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

جزئیات ادامه پرداخت وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی (مهرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۲۸۵۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
  • ۲
جزئیات ادامه پرداخت وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی (مهرماه ۱۴۰۰)
علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان کارگری شرایط تداوم پرداخت وام به بازنشستگان را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان کارگری همواره از ناچیز بودن مبلغ وام و همچنین شرایط سخت دریافت وام هفت میلیون تومانی انتقاد دارند؛ برای یک وام هفت میلیونی، چندین مورد پیامک میان بانک عامل و بازنشستگان ردوبدل می‌شود.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) در ارتباط با پرداخت وام گفت: تا امروز به بیش از ۲۰ هزار نفر پرداخت شده است. در ادامه از دهم ماه به بعد، ثبت نام می‌کنیم و پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت؛ کل سهمیه بازنشستگان کارگری ۴۲ هزار نفر تا پایان سال است و امیدواریم تا پایان سال این سهمیه تکمیل شود.

این فعال صنفی بازنشستگان در ارتباط با پیامک‌های گیج‌کننده‌ی بانک رفاه گفت: اصل موضوع این است که بانک عامل (بانک رفاه) توان پرداخت نداشت؛ رئیس کانون عالی با مدیرعامل بانک صحبت‌ها و مذاکرات بسیار داشت و با پافشاری‌های زیاد، نهایتاً سهمیه وام گرفته شد؛ بانک با کمبود نقدینگی مواجه است؛ به همین دلیل پیامک‌های جورواجور می‌دهند؛ یک بار پیامک می‌دهند که اگر نمی‌خواهی فلان عدد را بفرست، بارد دیگر می‌گویند اگر می‌خواهی بهمان عدد را بفرست.

وی افزود: حدود ۳ هزار نفر از بازنشستگان، پیامک اشتباه دادند و از لیست خط خوردند که قرار شد در ماه قبل به آن‌ها وام را بپردازند که احتمالاً تعداد زیادی از آن‌ها موفق به دریافت شده‌اند؛ می‌خواهم بگویم با پرداخت وام به همین سادگی موافقت نشده؛ به همین سادگی ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پول در اختیار کانون نگذاشته‌اند که به بازنشستگان وام بپردازیم؛ جلسات متعدد برگزار شده، پیگیری‌های مکرر به عمل آمده و به همین دلیل، از کانون عالی تشکر می‌کنیم؛ در نتیجه‌ی همین پیگیری‌ها بوده که توانسته‌ایم به صورت غیرحضوری به ۲۰ هزار نفر وام بدهیم بدون اینکه نیاز به مراجعه به بانک یا کانون باشد.

دهقان کیا در پایان ابزار امیدواری می‌کند که سهمیه بازنشستگان تا پایان سال تکمیل شود و در کار وقفه پیش نیاید.

منبع: ایلنا


اینجا بخوانید:  شرایط دریافت وام ۷، ۱۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی بازنشستگان + جزئیات


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
من از یاسوج ی چک برگشتی دارم که چک مفقود شد و شاکی ندارم اما استعلام مشخصه باید چکار کنم که رفع سو شود بتونم وام بگیرم
نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
پس وام بازنشستگان کی نام نویسی میشود وام 12میلیونی ما هروقت اومدیم نام نویسی کنیم گفتن تمام شده چند بار اعلام کنین ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->